“Gezellig en goede ribs”

Ribsfactory Eindhoven
Geclassificeerd als nr. 41 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Barbecue
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Onze specialiteiten zijn spareribs, burgers en steaks. Alles is huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten. We bereiden alles op onze grills met een temperatuur oplopend tot wel 400 graden. Zo blijven alle sappen en smaken behouden.
27 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is niet zo heel groot, maar had gelukkig nog wel plek voor onze redelijk late reservering. Aardig en enthousiast personeel. De gerechten zijn goed bij een biertje tijdens een avond met vrienden. Heerlijke ribs. Kortom: een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2019
Ribsfactory E, Manager van Ribsfactory Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

Dankjewel voor je leuke review! Wat kunnen we volgens jou nog doen om die 5 sterren te halen?

Ribsfactory Eindhoven

4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag om 17.00u gereserveerd om dezelfde dag om 19.00u te komen eten.
Mijn vriendin en in zaten net 5 minuten in het restaurant en de ober zou ons voorzien van een drankje... terwijl de ober de drankjes uit serveert laat hij een vol biertje zo op mijn vriendin vallen.....
Alles klets nat! Haar Jas(die niet werd weggehangen), trui en broek!

Het restaurant kon en wou ons enkel een gratis drankje geven.

Wij hebben het restaurant verlaten terwijl de ober raar keek dat we niet bleven zitten!

In de auto hebben we overlegd of we nog wouden gaan eten in het restaurant, samen tot de conclusie gekomen om het telefonisch te bestellen en zelf op te halen.

Tijdens het telefoongesprek was de betreffende ober door aan het geven wat onze bestelling zou mogen zijn. De ober benoemde mij “dat is die ene man” tegen zijn collega... beetje raar!?

Toen ik de bestelling op kwam halen kon het personeel enkel 2 blikjes Ice tea weg geven als verontschuldiging terwijl we een bestelling van 60€ hadden!
Klantvriendelijk zijn ze hier bepaald niet!

Eenmaal thuis bleken we ook nog eens de verkeerde sparribs te hebben meegekregen...

Man man wat een ongeregeld en onvriendelijke toko!

Datum van bezoek: februari 2019
31 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere malse ribjes voor een mooie prijs. De sfeer is leuk voor een groep vrienden. De bediening is voldoende.

Datum van bezoek: januari 2019
17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier met veel plezier. Lekker eten met vrienden of alleen met z'n tweeën. Zomers kan je buiten zitten en met wat frisser weer onder de warmte lampen. Ook gezellig om aan de bar te zitten, beetje kijken naar de keuken en het personeel. ;)

Datum van bezoek: mei 2018
15 januari 2019 beoordeeld

In het verleden was het gewoon goed, nu is het gewoon slecht. Bediening erg laks, ze doe alle moeite om je niet zien binnenkomen. Ribs waren aan een kant lauw en aan de andere kant koud. Biertje was goed. Nee het is echt heel slecht geworden, jammer.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Ribsfactory Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Ribsfactory Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!