“Super sushi!”

MOOD
Geclassificeerd als nr. 4 van 16 Dessert in Eindhoven
Keukens: Aziatisch
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond met zijn vieren gegeten bij MOOD. Als voorafje had ik gekozen voor de ‘tuna steak’, die was echt heerlijk! Als hoofdgerecht hadden we hetgeen gekozen waar MOOD bekend om staat en dat is natuurlijk ‘de boot’. Met één woord omschreven was het echt super! Een brede variatie aan sushi van hele goede kwaliteit. Wat wel matig was, was de service. Dat liet een beetje te wensen over... Maar al met al kom ik hier zeker nog eens terug!!

Datum van bezoek: juni 2019

14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mood is een luxe restaurant, vrij prijzig. Ik heb gegeten met me vriendin en het was allemaal lekker, behalve de aparte sushi rol. Dat was gewoon een bolletje rijst met garnaal erin. (Mango-rol).
Ik zou mood aanraden maar ga toch liever naar de kreeftenbar.

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vanavond met 6 personen bij Mood gegeten. We hadden als voorgerecht sushi, beef en tonijn tataki. Dit was allemaal heerlijk en netjes opgemaakt. Als hoofdgerechten kozen we voor de sushiboot, de rib-eye en de kabeljauw. Wederom heerlijk en mooie opmaak.

Het jammere van dit lekkere eten was de matige service. Er worden geen jassen aangenomen en het duurt erg lang voordat ze in de gaten hadden dat onze glazen leeg waren... Ook werd er bij het uithalen van de borden niets gevraagd.

Jammer van het superlekkere eten, maar ik zou toch niet zo snel teruggaan...

11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze keer niet gekozen voor het keuzemenu maar lekker van de kaart gerechtjes gekozen. Heerlijk bijpassende wijn genomen en gastvrij geholpen door Lotte. Heerlijke gerechten voorgeschoteld maar na drie gangen geen behoefte meer aan een nagerecht. We hebben sharing gedaan waardoor we veel dingen hebben kunnen proeven, prima bevallen. Zorg er dan wel voor dat je de tijd hebt om van alles te genieten. Tijdig reserveren is aan te raden.

26 februari 2019 beoordeeld

Wil je de lekkerste sushi van Eindhoven? Ga dan naar Mood. De boot is een echte aanrader, verschillende verse sushi's!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die MOOD bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In MOOD geweest? Deel je ervaringen!