“Gezellig restaurant goed eten”
Beoordeling van MOOD

MOOD
Geclassificeerd als nr. 5 van 17 Dessert in Eindhoven
Keukens: Aziatisch
12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De sushi boot is mijn favoriet en ook a la cart is heerlijk. Hoewel goed eten en goede service elke keer weer beetje verrast door hogere rekening. Is het het waard? Zeker!

Datum van bezoek: februari 2019

10 februari 2019 beoordeeld

Ik houd gewoon van dit eten, en dit is een goed restaurant in het genre! De sushi boot is top, maar ook de meer Europese gerechten zijn goed.

Datum van bezoek: januari 2019
12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 personen gingen wij eten bij Mood om 18 uur op zaterdag. Het eten was erg lekker echter vonden we de bediening niet altijd even vriendelijk, vooral ongeinteresseerd.

Na het eten (sushiboot) gaven we aan dat we nog even wilden wachten op de dessert kaart echter kregen we deze meteen. Om 20:15 hadden we nog een fles wijn en toen kwam de bediening vertellen dat het toch echt 20uur was geweest, dus of we wilden vertrekken want de volgende groep kwam. Eventueel mochten we aan de bar gaan zitten (die vol was). Naast het feit dat ons niet werd verteld dat we maar 2 uur mochten zitten, werden we weggekeken op het einde. Jammer dat zo’n mooie tent met lekker eten een slechte service heeft. We zullen hier dan ook niet meer gaan eten.

Datum van bezoek: januari 2019
3 januari 2019 beoordeeld

Eten is goed. We waren met 2 personen en hadden allereerst de bekende sushi boot. Dit is zeker een aanrader omdat je zo van alles wat kan proeven. Wij zijn grote eters, dus daarna nog de spicy sushi en edamame boontjes besteld. Deze waren beide aan de prijzige kant, maar wel lekker. (Sushi boot was goede prijs voor 2 personen). Over het algemeen vriendelijk bediening, behalve een chagrijnige jongedame (die misschien haar dag niet had?) Overall een prima ervaring.

Datum van bezoek: december 2018
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al eens eerder bij Mood gegeten, toen heel goed, nu voor de twee gangen lunch gegaan. En die is meer dan goed, echt geweldig. De prijs is prima, 16 euro, de kwaliteit is super en de keuze in gerechten is enorm. Zo groot dat we besloten met z’n tweetjes de vier gerechten te delen. Malse oosterse coquille, hele goede sushirol met onder meer avodo en garnaal, heerlijke eendloempia’s met een bijzondere hoisin in satesaus. en ook nog zalm teriyaki met frietjes. Allemaal aanraders. Personeel is attent en snel. Enige waarom Mood geen 5 sterren krijgt, is de ambiance. Zoals zoveel restaurants heeft deze zaak een akoestisch probleem. Geluiden uit de keuken en van andere tafels maken het af en toe oorverdovend. En de manier waarop de zaak is ingericht kan ook sfeervoller. Tafeltjes wel heel dicht en in lange rijen naast elkaar. Maar het eten... da’s echt geweldig, dus we komen er zeker nog terug.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die MOOD bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In MOOD geweest? Deel je ervaringen!