“Supergood!”

Kyoto Sushi
Geclassificeerd als nr. 18 van 548 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Japans
7 april 2019 beoordeeld

Afgegaan op de reviews en benieuwd hoe het zou zijn, bij Kyoto.
Nou, inderdaad, SUPERgoed! Alles wat we besteld hebben,was uitstekend! Superlekker, goede kwaliteit, en geen dikke hompen rijst met weinig vulling-gewoon veel waar voor je geld, vlotte bediening.
Gezellig ingericht, gaan zeker nog eens terug! TOP!

Datum van bezoek: april 2019

7 april 2019 beoordeeld

Een aanrader voor wie eens échte sushi of sashimi wil eten. Geen all-you-can-eat formule, maar dat zie je ook direct terug in de kwaliteit.
Tafels staan wel redelijk dicht op elkaar.

Datum van bezoek: oktober 2018
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, enorme variëteit aan gerechten. Ontzettend vriendelijke bediening. Heel verfijnd en alles was lekker!

Datum van bezoek: maart 2019
28 januari 2019 beoordeeld

Lekkere sushi, maar veel Vetsin (smaakversterker), want we hadden beide abnormale dorst in de avond dat je er zelfs wakker van werd. Daarnaast is het riool af en toe te ruiken wat ze niet kunnen repareren. Publiek is niet fancy, maar snelle hap. Bediening ok-ig. Niet een 4,5 waard. Ga liever naar Mood.

Datum van bezoek: januari 2019
21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb best wat sushi restaurants bezocht in mijn leven. Maar dit is de beste so far als je naar de kwaliteit kijkt. Geen All You Can eat restaurant, maar dat maakt hier niet uit. Alle sushi gerechten waren echt superlekker! Een dikke aanrader dus.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Kyoto Sushi bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Kyoto Sushi geweest? Deel je ervaringen!