“Dineren”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 87 van 549 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Thais
17 maart 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Ruim voldoende. Gezellige zaak, echter de bediening liet te wensen over. Drank werd ons opgedrongen, nadat ons eten op tafel stond werd er niet meer naar ons omgekeken.
Met een professionelere bediening zou dit zeker een succes zaak kunnen zijn .

Datum van bezoek: maart 2019

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Telefoontjes, mensen die afhalen, ze krijgen allemaal voorrang op de gasten. Twee uur wachten. Daar weegt lekker eten niet tegen op.

Datum van bezoek: oktober 2018
1 oktober 2018 beoordeeld

Om 18u30 stapten we het restaurant binnen met z'n 4-en er waren 5 tafels bezet. We kregen direct de kaart aangeboden en de vraag wat we wilden drinken. Om 19u12 kwam het drinken en om 19u35 de voorgerechten waarbij de bedienende dame hoopte dat ze e.e.a goed begrepen had. Uiteindelijk om 20u40 konden we aan het hoofdgerecht beginnen. We bestelden alle 4 iets anders. De springrolls waren in beide versies (met kip en vegetarisch) te droog. De hoofdgerechten werden door niemand van het gezelschap als echt lekker gewaardeerd.

Datum van bezoek: september 2018
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant, wel iets aan de prijs. Ik vond de gamba’s vooraf erg smakelijk en de beef met papaya ook.

Datum van bezoek: mei 2018
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al vaker gegeten. Vriendelijke bediening en erg goed eten. Op de kaart diverse Thaise gerechten die prima op smaak zijn. Prijs kwaliteit verhouding prima en als je wat extra’s wil; geen probleem.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Chang Thai bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Chang Thai geweest? Deel je ervaringen!