“Zeer goed!”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een uitgebreide lunch. Waar de chef ons verschillende smaken laat proeven. Qua keuken kookt Yuri redelijk klassiek. Wat wij mooi vinden is dat het puur is, geen poespas met plantjes. Hij kookt met rijke sauzen, verse producten en passende smaken. Experimenteel is het niet zo, maar de chef kiest ook weer niet voor de veilige weg. Het is gewoon weg goed en heel erg lekker. Bediening is afstandelijker wellicht omdat wij wat later binnen kwamen. Wijnkeuzes kan restaurant Wiesen nog verbetering zoeken. Al met al een verzorgde bediening waar in de beleving het eten de grote hoofdrol speelt. Probeer alleen te werken aan communicatie (op veel fronten: vragen of het tempo goed is, bespreken over uitbreidingen en gewoon een gezellig gesprek) met de gast. Iets wat niet stoorde maar wel tot een betere beleving kan bieden.

Dankjewel team!

Datum van bezoek: maart 2019

10 februari 2019 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten bij Wiesen in Eindhoven. Goede ontvangst en hele goede service. Aandacht voor alles. De gerechten waar weer voortreffelijk en een keuze maken uit wat het lekkerste was uit het 4 gangen menu is moeilijk dus daar is geen beginnen aan. Hebben zeer verdiend een ster denkend aan service, gastvrijheid, aandacht,smaken en gerechten. Een zaak om met plezier naar terug te gaan.

Datum van bezoek: februari 2019
3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna 2 maanden van tevoren een reservering gemaakt bij Wiesen voor een speciale gelegenheid. De reservering werd netjes bevestigd en we verheugden ons enorm op een leuke avond. Plotseling werd, in een kille mail, 4 dagen ervoor de reservering geannuleerd. In de mail stond ‘ivm een besloten evenement’.

Is het normaal om een evenement 4 dagen vooraf aan te nemen en bestaande reserveringen zo kort van tevoren te annuleren? Hierdoor viel ons avondje in het water, en ook hadden we geen tijd om iets anders speciaals te regelen. Het had voor ons een behoorlijk impact.
Ik heb tevens het probleem netjes voorgelegd maar geen enkel antwoord van ze gekregen.

Sorry Wiesen, dit is absoluut niet ster-waardig en behoorlijk arrogant gedrag.

30 januari 2019 beoordeeld

In een last minute opwelling toch terecht gekunnen in dit mooie restaurant.
Chef Yuri en zijn echtgenote zijn mensen met een hart voor hun zaak en dat proef je in de gerechten. Pure smaken, mooi gebracht en mooi in balans. Het risotto hapje kon ik wel 10 keer op zo lekker. De varkenswang was seculent zoals ze zeggen om duimen en vingers af te likken.
Mijn tarweallergie werd netjes aangepakt zonder enig probleem.
Wij hebben genoten van jullie keuken en van het stijlvolle interieur !
Een aanrader voor eenieder die in Eindhoven culinair wil gaan dineren.

15 januari 2019 beoordeeld

Vandaag onze huwelijksverjaardag gevierd met een dagje Eindhoven en een voortreffelijke lunch bij Wiesen. Eten was subliem , dranken zeer goed gecombineerd en ontvangst uiterst vriendelijk.
Een aanrader om zeker terug te keren. Ster dik waargemaakt !

Reizigers die Wiesen Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Wiesen Restaurant geweest? Deel je ervaringen!