“Voortreffelijke kookkunst in goede ambiance.”
Beoordeling van Wiesen Restaurant

Wiesen Restaurant
Geclassificeerd als nr. 18 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 februari 2019 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten bij Wiesen in Eindhoven. Goede ontvangst en hele goede service. Aandacht voor alles. De gerechten waar weer voortreffelijk en een keuze maken uit wat het lekkerste was uit het 4 gangen menu is moeilijk dus daar is geen beginnen aan. Hebben zeer verdiend een ster denkend aan service, gastvrijheid, aandacht,smaken en gerechten. Een zaak om met plezier naar terug te gaan.

Datum van bezoek: februari 2019

3 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna 2 maanden van tevoren een reservering gemaakt bij Wiesen voor een speciale gelegenheid. De reservering werd netjes bevestigd en we verheugden ons enorm op een leuke avond. Plotseling werd, in een kille mail, 4 dagen ervoor de reservering geannuleerd. In de mail stond ‘ivm een besloten evenement’.

Is het normaal om een evenement 4 dagen vooraf aan te nemen en bestaande reserveringen zo kort van tevoren te annuleren? Hierdoor viel ons avondje in het water, en ook hadden we geen tijd om iets anders speciaals te regelen. Het had voor ons een behoorlijk impact.
Ik heb tevens het probleem netjes voorgelegd maar geen enkel antwoord van ze gekregen.

Sorry Wiesen, dit is absoluut niet ster-waardig en behoorlijk arrogant gedrag.

30 januari 2019 beoordeeld

In een last minute opwelling toch terecht gekunnen in dit mooie restaurant.
Chef Yuri en zijn echtgenote zijn mensen met een hart voor hun zaak en dat proef je in de gerechten. Pure smaken, mooi gebracht en mooi in balans. Het risotto hapje kon ik wel 10 keer op zo lekker. De varkenswang was seculent zoals ze zeggen om duimen en vingers af te likken.
Mijn tarweallergie werd netjes aangepakt zonder enig probleem.
Wij hebben genoten van jullie keuken en van het stijlvolle interieur !
Een aanrader voor eenieder die in Eindhoven culinair wil gaan dineren.

15 januari 2019 beoordeeld

Vandaag onze huwelijksverjaardag gevierd met een dagje Eindhoven en een voortreffelijke lunch bij Wiesen. Eten was subliem , dranken zeer goed gecombineerd en ontvangst uiterst vriendelijk.
Een aanrader om zeker terug te keren. Ster dik waargemaakt !

14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is ongelofelijk maar ik zie mij gedwongen een review te schrijven terwijl ik er niet eens heb gegeten. Reden? We hadden al ruim een maand geleden gereserveerd om komende zaterdag een heerlijk avondje uit te hebben. Oppas geregeld, lang naar uitgekeken en dan horen we ineens dat het niet door kan gaan omdat ze een groep hebben geboekt, 5 dagen voordat we zouden gaan. Dat is toch te triest voor woorden. Hoe kun je zo met je klanten omgaan?! Ik snap best dat zoiets financieel aantrekkelijk is maar dan boek je dat lang van te voren en dan weten klanten dat ook op het moment dat ze proberen te reserveren. Maar om zo kort van te voren zoiets te accepteren en daarmee al je reeds geboekte reserveringen gewoon in een kille mail te annuleren vind ik echt het toppunt van klantonvriendelijkheid. Ze hebben hiermee echt een potentieel vaste klant verloren. Triest dat een restaurant met deze allure zo omgaat met haar klanten. Dat verdient geen ster; een ster is namelijk niet alleen voor het eten maar ook voor service. En dit is alles behalve dat!!!

Reizigers die Wiesen Restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Wiesen Restaurant geweest? Deel je ervaringen!