“Goedkoop eten”

Keukens: Sushi
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
17 september 2018 beoordeeld

Als ik aan het werk ben in Eindhoven bestel ik hier altijd een box. Makkelijk mee te nemen, je krijgt er een plastic vork bij en de kwaliteit prijs verhouding is prima. Om echt uiteten te gaan zou ik hiervoor niet kiezen.

Datum van bezoek: december 2017

4 september 2018 beoordeeld

Iedere keer dat we in Eindhoven komen moeten we hier zijn gepasseerd. Waarom? Omdat het gewoon superlekker is in al zijn eenvoud. Noedels of rijst eten uit een kartonnen bakje? Daar zouden sommigen voor passen, maar dat geeft het juist zijn charme. Eenvoudig interieur, eenvoudig maar lekker eten. Daar komen we iedere keer voor terug!

Datum van bezoek: september 2018
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben ze heerlijke sushi je kunt hier ook gewoon eten maar wij doen altijd bestellen.
Echt super !!!

Datum van bezoek: juni 2018
25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jaren geleden kwam ik hier regelmatig voor hun sushi kaart. Maar het lijkt erop dat er een nieuw management is dat vooral op goedkoop mikt en niet meer op kwaliteit. de chicken kon bao was nog rauw binnenin en verder was het geheel smakeloos. Na mijn klacht, die eerst niet werd serieus genomen, kreeg ik uiteindelijk toch een nieuw bakje. Even smakeloos... hier zien ze me dus nooit meer!

Datum van bezoek: november 2017
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier prima eten voor een lage prijs
Tomatensoep is heerlijk!
Personeel niet erg vriendelijk en erg jong

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Soho Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Soho Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!