4 weken geleden beoordeeld

Enorm genoten van een twee daags uitje in Eindhoven! Daarvoor was de locatie van dit hotel ideaal! Je kan gewoon te voet naar het centrum! Uitstekende service, rijkelijk en lekker ontbijt, zeker aan te raden!

Datum van verblijf: oktober 2018
BramBijnen, Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Seaside,

Hartelijk dank voor deze mooie feedback en beoordeling! Wat fijn om te lezen dat uw verblijf geheel naar wens is geweest. Graag verwelkomen wij u graag weer bij het mooie Sandton Eindhoven Centre.

Graag tot ziens!

5 weken geleden beoordeeld

Al vaker bij Sandton geweest, mijn favoriet in Eindhoven, goeie ligging super vriendelijk personeel.Ik zal ook niet een ander hotel kiezen, want als je weet dat het goed is, dan moet je het vooral zo houden

Datum van verblijf: november 2018

Beste Frank,

Dit soort beoordelingen maken onze dag altijd goed! en 5 sterren en een mooie beleving! Fijn om te lezen dat alles zo naar wens was. Wij verwelkomen u wederom graag in het mooie Eindhoven!

Beoordeeld op 5 november 2018

Matig, vreselijke bedden en veel nachtlawaai op de gang ,Tussendeuren die de gang moet scheiden vallen luid dicht , misschien iets aan verhelpen door misschien groepen te scheiden ,zeker die er speciaal komen voor te stappen

Beste Jeanmariekessen,

Hartelijk dank voor uw feedback en beoordeling. Bedankt ook voor de tip met betrekking tot de verdeling van groepen. Dit is iets wat zeker meegenomen gaat worden in de volgende interne bespreking met de collega's van de front office.

Wij hopen u ondanks alles nog een keer te mogen ontvangen in het mooie Eindhoven!

Operations Manager

Beoordeeld op 27 oktober 2018

De ligging van het hotel is goed. De parkeergarage eronder is prettig. Het personeel was heel vriendelijk .De begane grond is fraai maar de kamer was erg krap en sfeerloos. De badkamer was gedateerd. Gelukkig was het bed erg lekker. Bij het ontbijt was er veel keuze in bijzondere jams en granola's wat ik erg kon waarderen. Ik vond het verblijf te duur daar de kamer tegenviel.

Datum van verblijf: oktober 2018
BramBijnen, Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Beste Bernadette,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij werken er hard aan om bovenstaande genoemde punten in de toekomst te verbeteren! Wij waarderen daarom ook enorm dat u dit deelt.
Fijn om te lezen dat u van de service van ons hotel heeft mogen genieten!

Wij verwelkomen u graag weer in het mooie Eindhoven!

Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel lobby ziet er goed uit. Suite is de naam en het geld niet waard. Oud, muf en erg gedateerd. Bed zakte door en matras was oud. Ook geen molton op matras. Alleen een dun laken, Jakkes. We komen hier nooit meer terug.