Sandton Hotel Eindhoven City Centre
  • Zwembad
  • Bar/lounge
Crown Inn(Eindhoven)
  • Gratis parkeren
The Student Hotel Eindhoven(Eindhoven)
20 februari 2018 beoordeeld

Goede locatie. Dames aan de receptie zeer vriendelijk.Schoonmaak niet goed.Er stonden nog etenswaren in de koelkast van de vorige gasten. Prullenbak overvol was niet geleegd toen wij weer op de kamer waren.Tegels in de badkamer waren niet erg fris.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nachtje in dit hotel geslapen voor een stap/winkel weekend. Locatie is hier erg geschikt voor. De entree ziet er erg mooi uit, had gehoopt dat dit een voorbode
was voor de kamer. Maar deze was erg eenvoudig, zat geen sfeer aan. Maar wel schoon en redelijk ruim. Bed was erg zacht wat ik op zich prima vind voor een nacht. Neem wel oordoppen mee, is erg gehorig. Konden letterlijk de buren horen snurken. Maar voor een stap weekend is het prima. Kamer is ook niet duur.

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
14 februari 2018 beoordeeld

De kamers hebben een opknapbeurt nodig zowel de gordijnen als de muren. gordijnen waren vuil, eens wassen en de muren kunnen een laagje verf gebruiken. De kamers zijn ook aan de kleine kant. Sommige deuren waren ook defect.

• Verbleef: februari 2018, reisde alleen
BramBijnen, General Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2018

Geachte heer/mevrouw Barrez,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een review te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

U heeft dit de volgende ochtend aangegeven bij de receptie. Fijn dat u ons direct de kans heeft gegeven om dit te herstellen. Ondanks dat de eerste nacht niet aan uw verwachtingen voldeed, hoop ik dat de tweede nacht (in de nieuwe kamer) beter was.

Onlangs hebben wij een grote renovatie afgerond voor de complete begane grond en een groot deel van de hotelkamers. De kamer waar u de eerste nacht heeft verbleven gaan wij direct met onze technische dienst nalopen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Bram Bijnen
Hotel manager

31 januari 2018 beoordeeld

perfect gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel het is handig dat er parkeergelegenheid voorzien is
perfecte uitgangbasis voor de vele winkels , bars en restaurants in de buurt
we komen zeker nog een keertje terug

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
BramBijnen, General Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad.
Ik verwelkom u graag nogmaals!

Rosa van den Berg

8 januari 2018 beoordeeld

Hotel waar je snel op je gemak wordt gesteld met een prachtige kamer en de vriendelijkheid van het personeel. Een aanrader!

Hotel is goed te bereiken met openbaar vervoer en ligt dicht bij het winkel gedeelte van de stad Eindhoven.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Rosa V, other van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2018

Beste Lars,

Hartelijk dank voor u review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat mijn collega's u een mooi verblijf hebben bezorgd.
Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Sandton Eindhoven City Centre.

Rosa van den Berg