Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Een nachtje in dit hotel geslapen voor een stap/winkel weekend. Locatie is hier erg geschikt voor. De entree ziet er erg mooi uit, had gehoopt dat dit een voorbode
was voor de kamer. Maar deze was erg eenvoudig, zat geen sfeer aan. Maar wel schoon en redelijk ruim. Bed was erg zacht wat ik op zich prima vind voor een nacht. Neem wel oordoppen mee, is erg gehorig. Konden letterlijk de buren horen snurken. Maar voor een stap weekend is het prima. Kamer is ook niet duur.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 14 februari 2018

De kamers hebben een opknapbeurt nodig zowel de gordijnen als de muren. gordijnen waren vuil, eens wassen en de muren kunnen een laagje verf gebruiken. De kamers zijn ook aan de kleine kant. Sommige deuren waren ook defect.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
BramBijnen, General Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2018

Geachte heer/mevrouw Barrez,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een review te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

U heeft dit de volgende ochtend aangegeven bij de receptie. Fijn dat u ons direct de kans heeft gegeven om dit te herstellen. Ondanks dat de eerste nacht niet aan uw verwachtingen voldeed, hoop ik dat de tweede nacht (in de nieuwe kamer) beter was.

Onlangs hebben wij een grote renovatie afgerond voor de complete begane grond en een groot deel van de hotelkamers. De kamer waar u de eerste nacht heeft verbleven gaan wij direct met onze technische dienst nalopen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Bram Bijnen
Hotel manager

Beoordeeld op 31 januari 2018

perfect gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel het is handig dat er parkeergelegenheid voorzien is
perfecte uitgangbasis voor de vele winkels , bars en restaurants in de buurt
we komen zeker nog een keertje terug

Datum van verblijf: januari 2018
BramBijnen, General Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2018

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad.
Ik verwelkom u graag nogmaals!

Beoordeeld op 8 januari 2018

Hotel waar je snel op je gemak wordt gesteld met een prachtige kamer en de vriendelijkheid van het personeel. Een aanrader!

Hotel is goed te bereiken met openbaar vervoer en ligt dicht bij het winkel gedeelte van de stad Eindhoven.

Datum van verblijf: januari 2018
Rosa V, other van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2018

Beste Lars,

Hartelijk dank voor u review! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat mijn collega's u een mooi verblijf hebben bezorgd.
Wij verwelkomen u graag nogmaals bij Sandton Eindhoven City Centre.

Beoordeeld op 3 januari 2018

Wij hebben een hele prima tijd gehad in het Sandton Hotel. Het is heel goed te voet bereikbaar vanuit de stad, de service is prima en waar dat nodig is zal het personeel u altijd helpen. Deze zijn vriendelijk en rechtvaardig. Aan de balie wordt de gast goed geinformeerd. De bedden zijn goed en de kamer is prima.

Datum van verblijf: december 2017

Beste Bettina,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat mijn collega's u goed geinformeerd hebben. Wij verwelkomen u graag wederom bij Eindhoven City Centre.

Met gastrvije groet,