Sandton Hotel Eindhoven City Centre
  • Zwembad
  • Bar/lounge
Crown Inn(Eindhoven)
  • Gratis parkeren
The Student Hotel Eindhoven(Eindhoven)
8 januari 2017 beoordeeld

We konden er last minute terecht en het personeel was super gastvrij en vriendelijk! De kamer schoon, strak en modern! We hebben er heerlijk geslapen! Aanrader! De locatie lag centraal, alles lag op loopafstand! Top!

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
BramBijnen, Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017

Beste mevrouw/ meneer,
Fijn dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven over uw verblijf in on hotel. Goed dat alles naar wens is geweest, en u genoten heeft van de nachtrust. Wij hopen u graag nog een keer te mogen ontvangen!

7 januari 2017 beoordeeld

Helaas waren de bedden zo slecht dat wij het niet langer dan één nacht hadden volgehouden. Wel heel erg vriendelijke medewerkers en een goed ontbijt. Ook de locatie was goed. Jammer dus dat de kamer, en vooral de bedden, minder waren.

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven over uw verblijf in ons hotel.
Fijn dat u heeft genoten van onze vriendelijke medewerkers. We hebben onlangs al een groot deel van de bedden vervangen, en nodigen u graag uit deze te komen testen.

7 januari 2017 beoordeeld

last minute boeking via internet. zeer goede verhouding prijs kwaliteit. het personeel was uiterst behulpzaam en vriendelijk laat op de avond. de kamers zijn standaard maar kwalitatief goed. De matras was naar onze mening te zacht maar toch goed geslapen.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie

Beste meneer/ mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van een review over ons hotel. Goed om te lezen dat u heeft genoten van het verblijf. We werken hard aan de gastvrijheid van ons personeel, en het is altijd fijn om te lezen als iemand daarvan heeft genoten. We zien u graag een volgende keer terug.
Met gastvrije groet, Bram Bijnen, Hotel Manager,

4 januari 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, lekker gevarieerd ontbijt, prima uitvalsbasis voor een stadsbezoek. parkeergelegenheid voor handen. nette kamers maar lawaaierige ruzielmakende buren tijdens ons verblijf. Nabijheid van uitgaans-, winkelbuurt en restaurantbuurt.

Beste Frank.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een recensie te schrijven over uw verblijf in ons hotel. Fijn dat u genoten heeft van ons aanbod en de bijbehorende parkeermogelijkheid. Wij Hopen dat u bij een volgend bezoek aan Eindhoven, weer voor ons zult kiezen.

3 januari 2017 beoordeeld

ontvangst was erg vriendelijk, behulpzaamheid goed, doucheputje liep niet door en werd snel verholpen maar vieze voetstappen nog zichtbaar in de douche. kamer was heel erg gehorig, gasten waren bijna letterlijk te verstaan. En ieder hoestje en kuchje was te horen.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie

Beste meneer/ mevrouw Reninca,
Blij om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen met het doucheputje. Wat betreft de gehorigheid, onze excuses hiervoor.