“Degelijk hotel met een goede prijs kwaliteitsverhouding.”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Sandton Hotel Eindhoven City Centre
Beoordeeld als nr. 13 van 26 hotels in Eindhoven
9 januari 2017 beoordeeld

Degelijk hotel met een lekker ontbijt en een heel goede prijskwaliteitsverhouding.
Gezellige kamers maar te zachte matrassen en bedden waar je te diep in wegzakt voor een goede slaaphouding.
Er was veel nachtlawaai op straat, vraag voor een kamer aan de achterzijde!

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
BramBijnen, Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017

Beste meneer/ mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van een review tijdens uw verblijf en dat de prijs kwaliteitsverhouding goed was. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet, Bram Bijnen, Hotel Manager.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Sandton Hotel Eindhoven City Centre
Bekijk de nieuwste beoordelingen

8 januari 2017 beoordeeld

We konden er last minute terecht en het personeel was super gastvrij en vriendelijk! De kamer schoon, strak en modern! We hebben er heerlijk geslapen! Aanrader! De locatie lag centraal, alles lag op loopafstand! Top!

Beste mevrouw/ meneer,
Fijn dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven over uw verblijf in on hotel. Goed dat alles naar wens is geweest, en u genoten heeft van de nachtrust. Wij hopen u graag nog een keer te mogen ontvangen!

7 januari 2017 beoordeeld

Helaas waren de bedden zo slecht dat wij het niet langer dan één nacht hadden volgehouden. Wel heel erg vriendelijke medewerkers en een goed ontbijt. Ook de locatie was goed. Jammer dus dat de kamer, en vooral de bedden, minder waren.

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven over uw verblijf in ons hotel.
Fijn dat u heeft genoten van onze vriendelijke medewerkers. We hebben onlangs al een groot deel van de bedden vervangen, en nodigen u graag uit deze te komen testen.

7 januari 2017 beoordeeld

last minute boeking via internet. zeer goede verhouding prijs kwaliteit. het personeel was uiterst behulpzaam en vriendelijk laat op de avond. de kamers zijn standaard maar kwalitatief goed. De matras was naar onze mening te zacht maar toch goed geslapen.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie

Beste meneer/ mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van een review over ons hotel. Goed om te lezen dat u heeft genoten van het verblijf. We werken hard aan de gastvrijheid van ons personeel, en het is altijd fijn om te lezen als iemand daarvan heeft genoten. We zien u graag een volgende keer terug.
Met gastvrije groet, Bram Bijnen, Hotel Manager,

4 januari 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, lekker gevarieerd ontbijt, prima uitvalsbasis voor een stadsbezoek. parkeergelegenheid voor handen. nette kamers maar lawaaierige ruzielmakende buren tijdens ons verblijf. Nabijheid van uitgaans-, winkelbuurt en restaurantbuurt.

Beste Frank.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een recensie te schrijven over uw verblijf in ons hotel. Fijn dat u genoten heeft van ons aanbod en de bijbehorende parkeermogelijkheid. Wij Hopen dat u bij een volgend bezoek aan Eindhoven, weer voor ons zult kiezen.

3 januari 2017 beoordeeld

ontvangst was erg vriendelijk, behulpzaamheid goed, doucheputje liep niet door en werd snel verholpen maar vieze voetstappen nog zichtbaar in de douche. kamer was heel erg gehorig, gasten waren bijna letterlijk te verstaan. En ieder hoestje en kuchje was te horen.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie

Beste meneer/ mevrouw Reninca,
Blij om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen met het doucheputje. Wat betreft de gehorigheid, onze excuses hiervoor.

28 december 2016 beoordeeld

Echt super vriendelijke medewerkers.
We werden dan ook goed geholpen als we wat nodig hadden. Het verblijf was niet heel erg lang maar ik weet wel dat ik vaker naar dit hotel zou willen komen als het nodig is.

Geachte meneer / mevrouw,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over Uw verblijf in ons hotel. Fijn dat alles zo goed is bevallen, en u van plan nog een volgende keer terug te komen. We zien u graag bij een volgend verblijf opnieuw.
Met gastvrije groet, Bram Bijnen, Hotel Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Eindhoven bekeken
Binnenstad
Campanile Hotel Eindhoven
nr. 21 van 26 in Eindhoven
210 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sandton Hotel Eindhoven City Centre geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sandton Hotel Eindhoven City Centre

Adres: Stratumsedijk 23d, 5611 NA Eindhoven, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Brabant > Eindhoven
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 13 van 26 hotels in Eindhoven
Prijsklasse: € 54 - € 127 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sandton Hotel Eindhoven City Centre 3*
Aantal kamers: 75
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sandton Hotel Eindhoven City Centre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hampshire Sandton Hotel Eindhoven

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?