Sandton Hotel Eindhoven City Centre
NH Best(Eindhoven)
US$ 76*
  • Gratis parkeren
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 88*
NH Hotels
Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
US$ 108*
US$ 110*
  • Restaurant
Boutique Hotel Glow(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 91*
  • Bar/lounge
US$ 114*
US$ 112*
US$ 108*
US$ 109*
  • Zwembad
Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 91*
  • Gratis parkeren
Blue Collar Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 77*
4 januari 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, lekker gevarieerd ontbijt, prima uitvalsbasis voor een stadsbezoek. parkeergelegenheid voor handen. nette kamers maar lawaaierige ruzielmakende buren tijdens ons verblijf. Nabijheid van uitgaans-, winkelbuurt en restaurantbuurt.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
BramBijnen, Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017

Beste Frank.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een recensie te schrijven over uw verblijf in ons hotel. Fijn dat u genoten heeft van ons aanbod en de bijbehorende parkeermogelijkheid. Wij Hopen dat u bij een volgend bezoek aan Eindhoven, weer voor ons zult kiezen.

3 januari 2017 beoordeeld

ontvangst was erg vriendelijk, behulpzaamheid goed, doucheputje liep niet door en werd snel verholpen maar vieze voetstappen nog zichtbaar in de douche. kamer was heel erg gehorig, gasten waren bijna letterlijk te verstaan. En ieder hoestje en kuchje was te horen.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie

Beste meneer/ mevrouw Reninca,
Blij om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen met het doucheputje. Wat betreft de gehorigheid, onze excuses hiervoor.

28 december 2016 beoordeeld

Echt super vriendelijke medewerkers.
We werden dan ook goed geholpen als we wat nodig hadden. Het verblijf was niet heel erg lang maar ik weet wel dat ik vaker naar dit hotel zou willen komen als het nodig is.

Geachte meneer / mevrouw,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over Uw verblijf in ons hotel. Fijn dat alles zo goed is bevallen, en u van plan nog een volgende keer terug te komen. We zien u graag bij een volgend verblijf opnieuw.
Met gastvrije groet, Bram Bijnen, Hotel Manager

27 december 2016 beoordeeld

Er staan bij dat er een bad zou zijjn was er niet tv deed t nie en aps die aan was is t sneeuw beeld meer nie koffie en thee op de kamer was nog erger oploszakjes er was niet eens suiker aanwezig zou voor die prijs van der valk kunnen nemen incl ontbijt zat hier niet eens bij

Beste Tamara,
Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over ons hotel. Vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Het probleem met de televisie is reeds opgelost. Wij zullen voortaan meer aandacht besteden aan het bijvullen van de koffie/thee faciliteiten. Graag hopen wij u alsnog te mogen verwelkomen bij een volgend verblijf met ons doel u dit keer tevreden te mogen stellen.

20 december 2016 beoordeeld

kleine kamers, rumoer van buiten, douche van ijskoud naar gloeiend heet. Wel dicht bij (uitgaans)centrum van eindhoven. Voor deze prijs had ik zeker meer verwacht, dus geen tweede keer voor mij in dit hotel.

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken