“goede service”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Sandton Hotel Eindhoven City Centre
Beoordeeld als nr. 13 van 26 hotels in Eindhoven
7 januari 2017 beoordeeld

last minute boeking via internet. zeer goede verhouding prijs kwaliteit. het personeel was uiterst behulpzaam en vriendelijk laat op de avond. de kamers zijn standaard maar kwalitatief goed. De matras was naar onze mening te zacht maar toch goed geslapen.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
BramBijnen, Manager van Sandton Hotel Eindhoven City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017

Beste meneer/ mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van een review over ons hotel. Goed om te lezen dat u heeft genoten van het verblijf. We werken hard aan de gastvrijheid van ons personeel, en het is altijd fijn om te lezen als iemand daarvan heeft genoten. We zien u graag een volgende keer terug.
Met gastvrije groet, Bram Bijnen, Hotel Manager,

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Sandton Hotel Eindhoven City Centre
Bekijk de nieuwste beoordelingen

4 januari 2017 beoordeeld

Vriendelijk onthaal, lekker gevarieerd ontbijt, prima uitvalsbasis voor een stadsbezoek. parkeergelegenheid voor handen. nette kamers maar lawaaierige ruzielmakende buren tijdens ons verblijf. Nabijheid van uitgaans-, winkelbuurt en restaurantbuurt.

Beste Frank.
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een recensie te schrijven over uw verblijf in ons hotel. Fijn dat u genoten heeft van ons aanbod en de bijbehorende parkeermogelijkheid. Wij Hopen dat u bij een volgend bezoek aan Eindhoven, weer voor ons zult kiezen.

3 januari 2017 beoordeeld

ontvangst was erg vriendelijk, behulpzaamheid goed, doucheputje liep niet door en werd snel verholpen maar vieze voetstappen nog zichtbaar in de douche. kamer was heel erg gehorig, gasten waren bijna letterlijk te verstaan. En ieder hoestje en kuchje was te horen.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie

Beste meneer/ mevrouw Reninca,
Blij om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen met het doucheputje. Wat betreft de gehorigheid, onze excuses hiervoor.

28 december 2016 beoordeeld

Echt super vriendelijke medewerkers.
We werden dan ook goed geholpen als we wat nodig hadden. Het verblijf was niet heel erg lang maar ik weet wel dat ik vaker naar dit hotel zou willen komen als het nodig is.

Geachte meneer / mevrouw,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over Uw verblijf in ons hotel. Fijn dat alles zo goed is bevallen, en u van plan nog een volgende keer terug te komen. We zien u graag bij een volgend verblijf opnieuw.
Met gastvrije groet, Bram Bijnen, Hotel Manager

27 december 2016 beoordeeld

Er staan bij dat er een bad zou zijjn was er niet tv deed t nie en aps die aan was is t sneeuw beeld meer nie koffie en thee op de kamer was nog erger oploszakjes er was niet eens suiker aanwezig zou voor die prijs van der valk kunnen nemen incl ontbijt zat hier niet eens bij

Beste Tamara,
Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over ons hotel. Vervelend om te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Het probleem met de televisie is reeds opgelost. Wij zullen voortaan meer aandacht besteden aan het bijvullen van de koffie/thee faciliteiten. Graag hopen wij u alsnog te mogen verwelkomen bij een volgend verblijf met ons doel u dit keer tevreden te mogen stellen.

20 december 2016 beoordeeld

kleine kamers, rumoer van buiten, douche van ijskoud naar gloeiend heet. Wel dicht bij (uitgaans)centrum van eindhoven. Voor deze prijs had ik zeker meer verwacht, dus geen tweede keer voor mij in dit hotel.

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
20 december 2016 beoordeeld

Gewoon een simpele kamer, kleine bedden van niet al te beste kwaliteit, simpele badkamer met een wc die na 1x doortrekken weer een kwartier nodig heeft voor de volgende ronde, etc. Allemaal niet erg als je daarvoor 60 euro zou hebben neergelegd maar voor meer dan 135 euro per nacht verwacht je (veel) meer luxe.

Beste Michel,
Fijn dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over ons hotel. Vervelend om te lezen dat u de prijs kwaliteitverhouding niet helemaal als juist heeft ervaren. Het kan voorkomen dat er evenementen gepland zijn in de stad, waardoor de kamers schaars raken. Onze prijzen werken hetzelfde als vliegtickets, op basis van vraag en aanbod. Aankomende zomer gaan ondergaan we een verbouwing, en word een groot deel van onze kamers vernieuwd. We nodigen u dus graag uit voor een vervolg verblijf. Met gastvrije groet, Bram Bijnen, Hotel Manager.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Eindhoven bekeken
Binnenstad
Campanile Hotel Eindhoven
nr. 21 van 26 in Eindhoven
210 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sandton Hotel Eindhoven City Centre geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sandton Hotel Eindhoven City Centre

Adres: Stratumsedijk 23d, 5611 NA Eindhoven, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Brabant > Eindhoven
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 13 van 26 hotels in Eindhoven
Prijsklasse: € 54 - € 126 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sandton Hotel Eindhoven City Centre 3*
Aantal kamers: 75
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Weekend Desk, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sandton Hotel Eindhoven City Centre met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hampshire Sandton Hotel Eindhoven

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?