“Goede prijs/kwaliteit verhouding en nog lekker ook”

La Fontana Restaurant Eindhoven
Geclassificeerd als nr. 112 van 498 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Italiaans
24 januari 2018 beoordeeld

Tijdens het bezoeken van een aantal speciale gelegenheden op het Stratumseind hebben we in dit restaurant een pizza gegeten. De prijs van de pizza was lager dan we verwacht hadden en de pizza was nog overheerlijk ook. Helemaal goed!

26 december 2017 beoordeeld

La Fontana ligt aan het Stratumseind en daarmee in het hart van het Eindhovense uitgaansleven. Het heeft een ongedwongen sfeer en is niet duur. De prijs-kwaliteitsverhouding is daarmee uitstekend. Op drukken avonden kan het heel erg druk zijn waardoor de wachttijden kunnen oplopen.
De laatste keer had ik een lasagne, die prima smaakte.

18 oktober 2017 beoordeeld

Uitgebreide kaart, met pizza, pasta maar ook veel verse vis gerechten.
Ook veel variatie in vlees oa kalfsvlees, lamsvlees, kip.
In desserts veel keuze.
Snelle bediening en echt smakelijk eten.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Italiaanse restaurant houdt al decennia stand op het tot kroegenstraat verworden Stratumseind. Aan het interieur is al die jarenlang niks veranderd, dus lekker jaren '70 nostalgie. De kaart biedt simpele gerechten met de nadruk op pizza's en pasta's. De pizza's zijn beter. Gezellige sfeer. Bediening heeft weinig aandacht voor gasten en maakt vooral een geroutineerde, soms uitgebluste indruk. 'S zomers een leuk terrasje voor de deur.

21 augustus 2017 beoordeeld

Tijdens een weekendje Eindhoven dit restaurant gevonden via tripadvisor. Je krijgt er waar voor je geld en de sfeer is er erg apart.
De bediening was hartelijk en het eten lekker. Voor de kinderen was de pizza een prima keuze, wij genoten van pasta en vis. Erg puur bereid allemaal.

Reizigers die La Fontana Restaurant Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In La Fontana Restaurant Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!