“Goed Japans genot”

Mandarin Garden Restaurant Eindhoven
Geclassificeerd als nr. 277 van 544 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Chinees
26 augustus 2017 beoordeeld

The Mandarin Restaurants bestaat reeds lang en heeft ook een Japans restaurant in huis dat Momoya heet. En daar hebben we genoten van een 8 gangen menu dat werkelijk super was. Bediening was top en zeer vriendelijk. Je kunt er zien dat iedereen er met plezier naar zijn of haar werk toe gaat. Het eten was zeer gevarieerd en werd pal voor ons bereid. Hier komen we graag terug.

Datum van bezoek: augustus 2017

2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant in Eindhoven, goed eten, vriendelijke bediening en niet al te duur.
Op een steenworp afstand van het centrum in Eindhoven.
Zeker de moeite waard, kok spreekt een beetje Nederlands en probeert op zijn manier het eten te omschrijven, aanrader voor wie in Eindhoven woont

Datum van bezoek: juli 2016
22 december 2015 beoordeeld

Op zich allemaal wel lekker en prima, maar ten opzichte van andere Sushi restaurants springt deze er niet positief uit. Was op een woensdagavond en ook erg rustig in de zaak, dus dat doet de sfeer niet veel goed.

Datum van bezoek: december 2015
24 september 2015 beoordeeld

het is fijn om vanuit het hotel zo het restaurant in te lopen. Ik had sushi besteld. Toen dat kwam was ik licht teleur gesteld. Leek op de inhoud van een afhaalbox en was niet bijzonder.
bediening was vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2015
26 december 2014 beoordeeld

Snelle, vriendelijke service! Eerlijke prijs, leuk om je gerecht vlak voor je neus klaargemaakt te zien worden.

Datum van bezoek: december 2014

Reizigers die Mandarin Garden Restaurant Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Mandarin Garden Restaurant Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!