“Teveel lekkers om te kiezen bij Sopranos ”
Beoordeling van Sopranos

Sopranos
Geclassificeerd als nr. 13 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ieder wat wils, vegetarisch, vis, de beste ossenhaas(!), goede wijnkaart en heerlijke dessert kaart. Al jaren ons favoriete restaurant met het beste personeel!

Datum van bezoek: maart 2019

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken van te voren moeten reserveren voor 2 pers toen werd al gezegd om 20:00 moet u weg zijn ivm 2 de ronde.
Op de avond gearriveerd om 17:45 en tot onze verbazing liepen we verschillende tafels voor 2 pers voorbij en uiteindelijk kregen we een tafel boven in de zolder hoek een tafel en na ruim 20 min kwam er een serveerster.
Er zatten nog een stelletje te eten teminste daar zatten ze op te wachten dat was voor ons het teken om weg te gaan.
En toen konden we op eens wel een tafel beneden krijgen.
Toen ff medegedeeld dat ik hier eten niet meer zag zitten

Datum van bezoek: februari 2019
Bram C, Manager van Sopranos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Beste,

Vervelend dat uw bezoek aan restaurant Sopranos niet goed is bevallen. Echter wil ik graag inhaken op wat u zegt in deze recensie:
U geeft aan dat we bij het maken van de reservering twee weken van tevoren al aangeven wordt dat wij de tafel nodig hebben vanaf 19:45. Wij geven hierbij de keuze aan de gast om hier gebruik van te maken of niet. Mocht een eindtijd niet bevallen hebben wij een tweede ronde die loopt vanaf 20:00, waarna gasten de hele avond hebben om te tafelen.
De tijd van het reserveren heeft niks te maken met waar wij gasten op de avond van de reservering plaatsen; dit is dus niet tijdsgebonden. Mocht het op dat moment voor ons beter uitkomen om gasten te plaatsen op de tweede verdieping, doen wij dat. Echter werd toen u daar zat een oplossing geboden, namelijk plaatsnemen aan een andere tafel. U besloot hier echter niet op in te gaan en het restaurant te verlaten. Ik wil nog toevoegen dat bij het maken van een reservering gasten altijd een voorkeur kunnen geven hoe en waar ze willen zitten, daarna houden wij zoveel mogelijk rekening met de wens van de gast.
Desondanks vervelend dat uw ervaring bij Sopranos niet zo heeft kunnen zijn zoals wij graag zien en waar wij om bekend staan. We hopen u in de toekomst nog eens te ontvangen om te laten zien waar wij voor staan; een avond uit met top gastheerschap en eten.

21 januari 2019 beoordeeld

Een vriendelijke bediening die rekening hield met onze voorkeuren. Het eten was zeer lekker en werd geserveerd op de momenten dat wij dit vroegen. We tafelen graag met de nodige tijd tussen de verschillende gangen en dit werd vlot gerespecteerd.

Datum van bezoek: december 2018
15 januari 2019 beoordeeld

Alweer heerlijk genoten in dit voortreffelijk restaurant. Eenmaal ontdekt dan blijf je daar terug komen. Gezellig,lekker warm en zeer vriendelijk personeel maar vooral heerlijk eten

Datum van bezoek: januari 2019
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke hamburger gegeten. De sfeer bij Sopranos is altijd goed. Porties zijn prima en de keuken is tot lekker laat open.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Sopranos bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sopranos geweest? Deel je ervaringen!