“Gezellige lekkere avond uit!”
Beoordeling van Sopranos

Sopranos
Geclassificeerd als nr. 14 van 539 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
21 januari 2019 beoordeeld

Een vriendelijke bediening die rekening hield met onze voorkeuren. Het eten was zeer lekker en werd geserveerd op de momenten dat wij dit vroegen. We tafelen graag met de nodige tijd tussen de verschillende gangen en dit werd vlot gerespecteerd.

15 januari 2019 beoordeeld

Alweer heerlijk genoten in dit voortreffelijk restaurant. Eenmaal ontdekt dan blijf je daar terug komen. Gezellig,lekker warm en zeer vriendelijk personeel maar vooral heerlijk eten

Datum van bezoek: januari 2019
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke hamburger gegeten. De sfeer bij Sopranos is altijd goed. Porties zijn prima en de keuken is tot lekker laat open.

Datum van bezoek: januari 2019
31 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie een héérlijke biefstuk wil eten moet zeker een keer gaan eten bij Sopranos, TOP. Ook de wijnkaart is zeker de moeite waard. Bedienend personeel doet ook zijn best om het je naar de zin te maken, kortom een aanrader Sopranos

24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 17 personen wezen eten. We kregen een gezamenlijk voorgerecht op tafel met allerlei lekkere hapjes en hadden een hoofdgerecht van de kaart. De service was goed en snel en het eten was heerlijk.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Sopranos bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sopranos geweest? Deel je ervaringen!