“Lekker gegeten”

Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we enigszins aarzelend door de hal op de begane grond naar de eerste verdieping waren gelopen werden we snel vriendelijk ontvangen. Wij zijn voorin bij de lopende band gaan zitten.
De bediening was vriendelijk en snel. Het eten kwam ook met hoog tempo en was goed van smaak.
Favoriet was de tempura met diverse groenten met zalm maar ook de sushi was goed.

Datum van bezoek: september 2018

28 september 2018 beoordeeld

32 sushi van Yokohama (via socialdeal) afgehaald... Wel lekker, maar weinig variatie in smaak... Conclusie? Ons vaste adres Coco Sushi & Noodles Eindhoven op de Kleine Berg is eigenlijk het allerbest... weer wat geleerd! :-)

Datum van bezoek: augustus 2018
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange tijd weer eens wezen eten en de kwaliteit is nog steeds goed. Heerlijke salade en sashimi en natuurlijk ook lekkere warme gerechten. En dat voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: maart 2018
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten aan de tepanyaki. Voorgerechten lekker. Hoofdgerechtjes eenvoudig beetje kaal aangekleed. Hoofdgerecht ossenhaas met rijst niet smakelijk. Vleessmaak niet aanwezig. Prijzen in restaurant hoger dan op de website staan vermeld.

Datum van bezoek: januari 2018
27 december 2017 beoordeeld

Maar dat weerhoud ons niet kom er al jaren. Jaren lang werken hier al dezelfde mensen zowel in de bediening als de kok.
Ook Kun je uitstekend afhalen.
Voor ons geen vraag dit restaurant is 1 onze favorieten

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Yokohama Restaurant Eindhoven bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Yokohama Restaurant Eindhoven geweest? Deel je ervaringen!