Anick
Brussels, Belgium

Aanrader, ook tijdens de lockdown

4,0 van 5 bollen30 dec 2020 beoordeeld
Dankzij hotel Parkzicht mijn verjaardag toch culinair kunnen vieren, desondanks Corona. Het ontbijt en het 5 gangen diner werd tot aan onze kamerdeur gebracht. We logeerden in een tuinstudio die er mooier in het echt uitzag dan op de foto’s. Heel ruim en stijlvol ingericht, super net, en voorzien van een mooi gedekte tafel voor ontbijt en diner. Voor het ontbijt was er keuze tussen 2 types; 1 klassieker met croissant en wit broodje, en 1 “gezonder” met avocado, bruin brood en yoghurt met granola en bessen. Heerlijk! Mooi servies (het oog wil ook wat). Op de kamer ligt een tablet waar oa fietsroutes opstaan, waarvan we er een gedaan hebben.
Datum van verblijf: december 2020
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 feb 2021
Goedemiddag Anick, wat een ontzettend mooie review en wij zijn erg blij dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan jullie verblijf en jouw verjaardag! Hopelijk tot een andere keer in weer andere tijden. Met gastvrije groet, Team Parkzicht
  • Priceline
  • Tulip Inn
7.0 km van Hotel Parkzicht Eindhoven
Meer hotels in Eindhoven bekijken
Beoordeeld op 14 december 2020 via mobiele applicatie

Als buurtbewoners kennen we hotel Parkzicht natuurlijk van buiten, en ook restaurant Thym en terras zijn meer dan bekend. Omdat we weer eens echt uit eten wilden en ons buurtrestaurant wilden steunen, boekten we een arrangement. Win-win dus. De kamer was prima. Ruim, goed bed, goed leeslicht. Badkamer met douche klein maar functioneel. Lekker vers uitgeserveerd ontbijt. Covid maatregels goed aangehouden in een ontspannen sfeer. En lekker gegeten, natuurlijk, dus een aanrader!

Datum van verblijf: december 2020
Team Parkzicht, Overig van Hotel Parkzicht Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2021

Goedemiddag Catharina50, heel fijn te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad! Je bent echt even weg en hebt zo een heel andere ervaring, gewoon in eigen stad! (of buurt zelfs) We hopen jullie weer gauw te zien in hotel, restaurant of op het terras in betere tijden. Met gastvrije groet, Team Parkzicht

Beoordeeld op 30 oktober 2020

Het hotel ligt tegenover een park, dichtbij (lopend 15 minuten) van het centrum van Eindhoven. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed en werd i.v.m. corona geen buffet maar aan tafel geserveerd. Daardoor wat beperketer maar meer dan voldoende. Kamers was prima en schoon.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2020

Een prettig bezoek! Medewerkers zijn oprecht aardig, sommige met de welbekende Brabantse gezelligheid en er heerst grootste comfort en gezelligheid in het hotel! Wanneer het ook voor Nederlandse begrippen erg warm is, is de airco minder sterk dan deze in het buitenland maar prima om als Nederlander in deze warmte te slapen :)

Het naast gelegen restaurant serveert gezellig en goed met schappelijke prijzen :)
(de kaart was voor mij wat moeilijk te lezen maar medewerkers zijn meer dan bereid hier een uitleg bij te geven)
Een echte aanrader! Ik heb een nachtje bijgeboekt na de gezelligheid en comfortabele ervaring !

Kamertip: Registreer je creditcard bij aanvang van het verblijf voor het gemak op rekening af te rekenen bij het restaurant :)
Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Nicky van Westenbrugge, Eigenaar van Hotel Parkzicht Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2020

Juudnl, wat een mooie review....dankjewel! Wat fijn dat je je zo thuis hebt gevoeld. We hopen je wederom weer snel te mogen ontvangen in onze gezelligheid :-) Team Parkzicht

Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

zeer diervriendelijk hotel
met een lekker restaurant,
in een rustig gelegen plaatsje
perfect voor een nachtje
recht over het stadspark en op wandelafstand van het centrum.
leuk voor een rustig weekendje weg.

Datum van verblijf: maart 2020

Dag Inger, nog erg bedankt voor je review! Erg leuk om te lezen dat je het zo fijn hebt gehad. Tot snel! Team Parkzicht

Beoordeeld op 12 februari 2020

Erg vriendelijk personeel, mooie schone kamer in leuke buurt. Prima ontbijt. Een van de gasten arriveerde pas midden in de nacht, dit was geen probleem voor het hotel. De nachtportier heeft haar goed opgevangen. Gratis parkeren voor de deur.

Datum van verblijf: januari 2020
HotelParkzicht, Front Office Manager van Hotel Parkzicht Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Goedemiddag Meggyven, Hartelijk dank voor uw review en mooie woorden. Wij zien u graag terug! Met gastvrije groet, Team Parkzicht