Beoordeeld op 20 november 2018

Afgelopen zaterdag een diner gehad bij Parkzicht, als tractatie voor de verjaardag van (schoon)vader. Vriendelijke bediening en de maaltijden zijn met zorg klaargemaakt. Maar, zoals wij helaas hebben moeten constateren, je kunt hier ook flink miskleunen. Het was juist (schoon)vader die als hoofdgerecht een picanha-steak had besteld, die van een kwaliteit was die je zelfs niet zou verwachten in het BBQ pakket van een derderangs buurtsuper. Taai als een zeem en bijna alleen maar vet. Gewoon niet te vreten. Bij de eerste voorzichtige klacht hierover, werd er door de bediening wat overheen gelachen. Wat later hebben we, bij uitblijven van een serieuze reactie, de klacht nog eens herhaald, maar nu 'loud and clear'. Toen heeft de bediening de kok geïnformeerd, maar kwam hier pas op terug nadat wij er zélf om vroegen. Resultaat: goed dat u het meldde, zodat de kok er rekening mee kan houden bij volgende bestellingen. Geen gehoor dus. We hoopten nog dat deze steak geschrapt zou zijn van de rekening. Ijdele hoop: we kregen gewoon de volle mep te betalen. Verontwaardigd hebben we een review geschreven op de website van Hampshire Hotels. Tot onze verbazing is die niet geplaatst. Nu zijn we helemaal boos. Het is geen wonder dat een hotel/restaurant zo hoog scoort, wanneer de 'mindere' beoordelingen en kritieken gewoon eruit gefilterd worden. We vonden Parkzicht tot nu toe erg goed, en vinden dat de manier waarop ze met deze klacht zijn omgegaan totaal niet passen bij het beeld dat we van Parkzicht hadden. Want bij klachten verdampt ineens de 'schone schijn' en loop je tegen een muur van arrogantie en onwil op. Voor ons geen Parkzicht meer.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hotel gelegen in rustige buurt. Gratis parkeren en op 15min wandelen langs het water tot het stad. Leuke wandeling. De kamer en badkamer zijn klein maar proper. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is geen lift in het hotel. Het ontbijt was goed en ruim. Maar honden toelaten in de ontbijt ruimte vind ik "not done" . Hotel is hondvriendelijk maar moet toch rekening houden met de andere klanten.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Een rustig hotel 20 tal minuutjes van het centrum...Zalig terras,mooie nette kamer geen grote luxe maar zeker niks tekort.We hebben in het restaurant geluncht,zeer verzorgd.Ontbijt verzorgd en niets tekort,...vers fruitsap,cava,...Personeel zeer vriendelijk.Eindhoven is een zeer aangename stad met zeer veel winkels en restaurantjes.Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 september 2018

Gezellig hotel in een prima wijk niet ver van het centrum. Prima kamer,schoon met een lekker bed.
Vriendelijk personeel en attente nachtreceptionist. Alleen Kraan in de douche werkte niet 100% oke Maar dat Koen de er wring niet dus dang beinvloeden in deze prima value for money locatie

Kamertip: Aan de bosrand gelegen
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Parkzicht is een hotel waar we sinds lange tijd naar toe gaan. Nu met de nieuwe eigenaars was het de eerste keer.Bij check inn geen welkomstdrankbonnetje gerkegen terwijl we er recht op hadden(geen zin om zelf naar te vragen). 3 dagen geboekt (2volwassen 1 kind) geen kinderbed in kamer aanwezig enkel een dubbel. 2de dag na een leuk uitstapje komen we terug in onze kamer en merken we dat er niet gepoetst is (geen nieuwe handdoeken, bed niet opgemaakt). Bij ontbijt 1e dag was heel lekker zoals vroeger met vriendelijk dame, 2de dag daarentegen een onsymspathieke manier die koffiemachine en fruitsapmachine weigerde aan te zetten, je moest zelf maar vragen of je koffie wou, vulde ook bijna geen eten aan. Dit wou ik toch even kwijt aangezien ik al jaren een trouwe bezoeker ben.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels