“Heerlijk gegeten ”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier al paar keer wezen eten. Wil je goede steak moet je zeker hier heen gaan. Was top
Alles is goed hier, lekkere sfeer, voldoende ruimte ( je zit hier niet dicht op elkaar )

11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden gegeten bij Rodeo. Bij toeval, maar zeker geen slechte keuze. Een grote keuze trouwens en voor ieders wat wils: vlees en vis in verschillende groottes. Heerlijk mala vlees. We kwamen te zitten aan een ronde tafel wat erg fijn was. Zo kan je met iedereen in gesprek blijven. Gelukkig tijdig gereserveerd, want het zat helemaal vol.

4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

wow! we zijn gisteren bij Rodeo gaan eten! Wat lekker vlees en nog zo sappig en mals! groot posiitief punt, je kan zelf je portie vlees bepalen in aantal grammen die voorgeschreven staan. zalig want een man eet vaker meer dan een vrouw! topzaakje! wij komen terug! (België)

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zou om 1700 open gaan en ik had gereserveerd voor 6 personen. We kwamen om 17.20 uur aan in een leeg restaurant. Daarop kregen we meteen te horen dat we geen voorgerecht meer konden bestellen en dat we een klein uurtje de tijd hadden om te eten omdat we om 18.30 weer weg moesten zijn. Dit kon hij ons met droge ogen vertellen. Daarop zijn we meteen weg gegaan. Ik begrijp nu ook waarom het leeg was.

Datum van bezoek: mei 2019
22 mei 2019 beoordeeld

Op advies van vrienden naar toegegaan. Enorm groot donker restaurant, hierdoor is de drukke menukaart slecht leesbaar. Als je van steak of grill houdt ben je hier aan het juiste adres en is goed. Restaurant heeft veel afstapjes, bediening is vlot en heeft sfeervol interieur. Er is geen drankenkaart dus je weet niet wat ze hebben als ook de prijs weet je niet. Leuk om er een keer naar toe te zijn geweest,

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Latin Grill Restaurant Rodeo bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Latin Grill Restaurant Rodeo geweest? Deel je ervaringen!