“Lekker vlees”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten hier. De bediening is vrij jong en de prijzen vind ik aan de hoge kant. Ruimte iets te donker voor mij.

Datum van bezoek: februari 2019

11 februari 2019 beoordeeld

Zonder te reserveren toch binnen geraakt op zaterdagavond om een lekker stukje vlees te eten. Smaakvol ingericht, en goede bediening.
Er was geen drankenkaart, daardoor wisten we niet dat ze hier €8 vragen voor één glas wijn. Dit vonden we er toch wat over.

Datum van bezoek: februari 2019
5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een tafelreservering in ei schoven van 17:00 tot 18:30 uur. Keurig om 17:05 melden wij ons. Voorafjes besteld en hoofdgerecht. Hoofdgerecht wordt om 18:20 geserveerd. Om 18:50 komt men aan de tafel de rekening alvast geven met het verzoek om de tafel om 18:55 te verlaten en de opmerking “ geniet nog van jullie eten”!!!!! Ondanks het heerlijke eten is dit voor ons niet meer voor herhaling vatbaar. Erg jammer! Ontzettend brutaal ook. Het restaurant serveert het eten zo laat. Rekening bedroeg EUR 120,00.

Datum van bezoek: januari 2019
3 januari 2019 beoordeeld

Mijn vriend en ik zijn beide dol op een goed stuk vlees dus vandaar bij Rodeo gaan eten. Het vlees is uitstekend, alleen wel erg jammer dat er alleen een warme aardappel bij geserveerd wordt en geen verse groente of een puree o.i.d. Jammer genoeg is het erg donker en moesten we moeite doen om de menukaart te lezen. Verder een goede drankenkaart, zowel bier als wijn en daarnaast prima service, dus overall een prima ervaring.

Datum van bezoek: november 2018
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Advies om niet meer naartoe te gaan.
Wij wilden op 23.04.2018 gezellig uit eten. De reservering was om 20:45u gemaakt.
Het eten begon lekker te smaken.
Rond 21:45u werden wij verzocht om alles op te eten want om 22:00u gaan ze sluiten.
Rodeo heeft met collega’s een teamuitje.....

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Latin Grill Restaurant Rodeo bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Latin Grill Restaurant Rodeo geweest? Deel je ervaringen!