“Goed restaurant voor de echte vleeseter”

Latin Grill Restaurant Rodeo
Geclassificeerd als nr. 22 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 januari 2019 beoordeeld

Mijn vriend en ik zijn beide dol op een goed stuk vlees dus vandaar bij Rodeo gaan eten. Het vlees is uitstekend, alleen wel erg jammer dat er alleen een warme aardappel bij geserveerd wordt en geen verse groente of een puree o.i.d. Jammer genoeg is het erg donker en moesten we moeite doen om de menukaart te lezen. Verder een goede drankenkaart, zowel bier als wijn en daarnaast prima service, dus overall een prima ervaring.

25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Advies om niet meer naartoe te gaan.
Wij wilden op 23.04.2018 gezellig uit eten. De reservering was om 20:45u gemaakt.
Het eten begon lekker te smaken.
Rond 21:45u werden wij verzocht om alles op te eten want om 22:00u gaan ze sluiten.
Rodeo heeft met collega’s een teamuitje.....

Datum van bezoek: december 2018
23 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig restaurant met een zuid Amerikaanse sfeer . Steaks zijn daar super . De bediening is top.

Datum van bezoek: december 2018
28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen terug van een familieweekend en stopten nog even aan de Primark, die vlak achter de hoek ligt. We liepen een gezellig straatje in waarin alle soorten restaurants te vinden waren. Echt zoals op vakantie, vonden wij. Dit uitgekozen en eenmaal binnen schrokken we hoe groot het was. We werden in een mum van tijd geholpen door het meest vriendelijke personeel ooit! Het was een enorm fijne avond en we hebben meteen plannen gemaakt om met vrienden te gaan!
Jullie zien ons zeker terug!!
Bedankt.

27 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk nooit iets aan te merken gehad op dit steeds groter wordende steakhouse, prijs/kwaliteit is heel goed, personeel is keurig en komt precies vaak genoeg voorbij. Restaurant is erg groot maar toch slim ingedeeld zodat alle zitplaatsen gezellig zijn (mits in het juiste gezelschap ).. er zijn flink wat biertjes toegevoegd aan het menu, jammer alleen dat de wijnkaart nog niet heel bijzonder is..

Reizigers die Latin Grill Restaurant Rodeo bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Latin Grill Restaurant Rodeo geweest? Deel je ervaringen!