“Super lekkere steaks!”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een weekendje in Eindhoven en hadden op voorhand al gereserveerd hier. Langs de buitenkant lijkt het zo gezellig niet, maar eenmaal binnen is het zeer tof afgewerkt. Een zeer ontspannen sfeer. Ook de temperatuur viel er goed mee op een goede warme dag. We zijn direct begonnen met een hoofdgerecht, en niet tegenstaande het personeel wat vreemd keek toen we bleu als bakwijze vroegen was de steak overheerlijk. Alles smolt weg in de mond. Mijn enigste twijfel zat hem in het gewicht van de steak, maar dat kon de honger zijn ook.
We komen zeker nog eens terug. Ps de senioren hadden het wat moeilijk om de kaart te lezen in het sfeer licht ;)

Datum van bezoek: mei 2018

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al even niet meer te zijn geweest weer eens bij rodeo wezen eten.
Dit keer een carpaccio vooraf gehad, een T bone als hoofdgerecht en een dame blache als dessert. Voorgerecht en dessert neem ik een volgende keer niet meer want was niet echt speciaal of super lekker, uiteraard smaken verschillen naar staan denk ik lekkerdere dingen op de kaart. De steak was subliem en daar was het toch om te doen! Bediening was goed en vriendelijk!

Datum van bezoek: mei 2018
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je echt een heerlijke steak eten. Ook de voorgerechten en toetjes zijn zeer de moeite waard.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben onlangs met 23 personen bij Rodeo gegeten. Het was een teamuitje van het werk. We zaten aan 2 tafels achter in het restaurant en daar zaten we helemaal prima. We hebben allemaal het menu van 34,95 gepakt en we konden bij sommige gerechten nog iets bijbetalen voor bijv. meer vlees. Dat heb ik ook gedaan. Ik ben voor de 350 gram ossenhaas gegaan en die smaakte weer voortreffelijk!!! Heerlijk mals en sappig en precies zo gebakken als je hebt aangegeven. We hebben een hele leuke avond gehad. De bediening was ook dik in orde

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd top! Komen hier al 10 jaar en kwaliteit is altijd top! Bediening doet alles voor je en vlees is dodelijk lekker!

Reizigers die Latin Grill Restaurant Rodeo bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

Eindhoven, Noord-Brabant

In Latin Grill Restaurant Rodeo geweest? Deel je ervaringen!