“Leuke bistro!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
11 februari 2019 beoordeeld

Hier echt lekker gegeten. We hadden geluk dat we snel een tafeltje hadden, want het was er heel druk. Dankzij het vele personeel niet lang hoeven wachten op onze bestelling.
Altijd goed voor een snelle kwaliteitsvolle maaltijd.

Datum van bezoek: februari 2019

2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden snel geholpen en binnen 10 minuten waren we al aan het eten.
Prima gegeten maar niet bijzonder. De huisgemaakte kipragout had niet veel smaak, de carpaccio was wel erg compleet en smakelijk. Ons meisje van 10 smulde erg van haar kroketje en vertelde dat ze tevreden was.

Datum van bezoek: februari 2019
10 januari 2019 beoordeeld

Na een middag winkelen hier een hapje eten. Besteld black angus biefstuk, eenmaal met pepersaus en de ander met champignonsaus; beiden medium gebakken. Borden waren warm Biefstuk was een homp, structuur korrelig. De biefstuk was niet medium, maar bijna well-done, zelfs op de dikke stukken. In de pepersaus geen peperkorrel te bekennen en datzelfde gold voor de champignonsaus. Voor de gevraagde prijs had er best wel wat van deze ingrediënten aanwezig mogen zijn. Op de borden troffen we een opmaak met wok-groenten, helaas lauwwarm. De maaltijd werd begeleid met frites en een portie salade met verschillende slasoorten.
Een vernieuwde kennismaking na de verandering van naam en de uitbreiding, het vorige bezoek was geen 100% succes en de keer hetzelfde verhaal. Voor deze prijzen zijn er betere eetgelegenheden te vinden, waar men snel bediend kan worden.

Datum van bezoek: januari 2019
Bedank Jos. S
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met zoon koffie en apfelstrudel gegeten
Nou de beste ooit zo lekker en veel . Leuke sfeer met zeer vriendelijk personeel

Datum van bezoek: januari 2019
31 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke snelle bediening, heerlijke wafel met warme kersen en slagroom en een erg goede cappuccino. Maar wat was het druk ...

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die restaurant Zoet & Zout bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In restaurant Zoet & Zout geweest? Deel je ervaringen!