“Geweldige smaken”

Deliveroo
Geclassificeerd als nr. 338 van 540 Restaurants in Eindhoven
Keukens: Indiaas
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het menu voor 4 personen smaakte top. Alles klopte en de smaken waren onovertroffen. Je mist het vlees niet. Bediening was onderbezet, jammer. Wel zeer vriendelijk allemaal.

Datum van bezoek: oktober 2018

18 augustus 2018 beoordeeld

Dit restaurant ziet er niet in de eerste plaats erg aantrekkelijk uit, maar is de moeite waard. Vriendelijk personeel. Het is een vegetarisch restaurant. De Dahl soep is een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
7 april 2017 beoordeeld

De locatie is prima, de inrichting is als een goedkope eettent maar.. het eten was fantastisch. Alle kleuren en smaken en vegetarisch. Sommige gerechten hadden wat pittiger gemogen. Ik kan niet wachten om weer te gaan!

Datum van bezoek: maart 2017
28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening heeft geen idee wat ze aan het doen zijn. Zien ze de gasten wel zitten?
Lang en veel wachten. Geen aandacht. Geen drankje vooraf. Deel van de bestelling vergeten. Kansloos!

Datum van bezoek: februari 2017
26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waardeloos. Na een uur bezorgd en alles was koud. 2 keer gebeld en ons geld zou terug gebracht worden. Andere bezorger aan huis, wilde niks mee nemen omdat er van gegeten was. Na een uur hadden wij ook honger! Dus opgewarmd in de magnetron maar niet meer eetbaar!! De man heeft staan schreeuwen aan de deur en is vervolgens kwaad weggelopen. Geen geld terug gekregen. Wij gaan hier nooit meer wat bestellen! Onacceptabel vinden we dit

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Sri-Ganesh bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant

In Sri-Ganesh geweest? Deel je ervaringen!