Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ik had niet verwacht dat een B&B zo goed kon zijn.

Het ligt echt op een top locatie. Je loopt zo de gezelligheid in. En nog belangrijker, ook zo weer terug.

Voor een kleine meerprijs krijg je een prima ontbijt.

Verder is alles aanwezig wat je nodig zou kunnen hebben.

Vriendelijk personeel.

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 6 juni 2017

Bezoek met vrienden. Schitterende ligging dicht bij het centrum en de uitgangsbuurt. Er wordt advies gegeven waar je je kan parkeren. Niet zo vriendelijk personeel. Ontbijt behoorlijk. Een echte jeugdherberg.

Verbleef: maart 2017
Beoordeeld op 2 juni 2017

De eigenaar van dit hostel was tegen meerdere leden van ons gezelschap agressief en racistisch, met name tegen vrouwen. Ga hier alsjeblieft niet heen, nooit niet, als je waarde hecht aan gastvrijheid en respect.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 13 mei 2016

Het is alweer een tijd geleden dat ik in een backpackers verblijf verbleef. Deze heeft op mij een positieve indruk achtergelaten. Het was schoon en allemaal prima geregeld. Het personeel was zeer vriendelijk en de sfeer relaxed. Een paar minuten van het uitgaansgedeelte. Zeker een aanrader als je voor weinig geld een plek zoekt om te slapen.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 25 augustus 2015

Wij hebben hier een weekend met tien meiden geslapen. Wij hadden een tien persoonskamer geboekt: ideaal en gezellig (wel knus ;-))! Goede locatie (loopt zo het uitgaansleven in), vriendelijke mensen, schone faciliteiten, lekker ontbijt en prima bedden. Kortom, voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden