28 december 2017 beoordeeld

Prima ligging, voldoende gratis parkeerplaatsen, prima verblijf, geweldige bedden, perfect verzorgd ontbijt, vriendelijke bediening. Je kunt tevens gebruik maken van een lazy sunday, d.w.z. ontbijten tot 12.00 uur en uitchecken tot 15.00 uur.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ShanonNHBest, Front Office Manager van NH Best, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

Beste Jan G,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op tripadvisor over NH Best.

Wat fijn om te horen dat uw verblijf bij NH Best u goed is bevallen.

We zien u graag weer een volgende keer terug bij NH Best.

27 december 2017 beoordeeld

was heel druk en weinig personeel, assistentie bij internet probleem was erg slecht, kamer was ok, erg gedateerd, ontbijt was ok. Ik moest door het slechte weer overnachten, was dus noodzaak
kamer wel erg rustig en bed ook goed, badkamer erg oud

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken

Beste Andr29,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven over NH Best.

Wij zijn er ons van bewust dat het hotel wel wat upgrading kan gebruiken. Wat vervelend om te horen dat de assistentie bij het internet probleem niet was wat u ervan had verwacht. Door het slechte weer werd het in één keer heel erg druk. Dat was de reden dat er niet voldoende personeel aanwezig was.

26 december 2017 beoordeeld

Het is een prima hotel voor de zakelijke gast, personeel is vriendelijk, de kamers zijn netjes en het ontbijt is goed. Daarnaast is het niet ver van het vliegveld wat voor mij persoonlijk de reden voor dit hotel is.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken

Beste Nicolaas B,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over NH Best.

Goed om te horen dat het personeel vriendelijk is, de kamers netjes zijn en het ontbijt goed is.

We hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij NH Best.

21 december 2017 beoordeeld

Wij hebben in dit hotel overnacht omdat we met vliegtuig vertrokken vanaf Eindhoven naar Lanzarote het was allemaal prima geregeld in dit hotel zeer vriendelijk personeel goed eten mooie kamer we gingen uitgerust op vakantie

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste Boogje1964,

Goed om te horen dat het personeel vriendelijk is en dat het eten goed was verzorgd.

We hopen u nogmaals te mogen ontvangen bij NH Best.

23 november 2017 beoordeeld

We zijn zeer tevreden van ons verblijf.Eerder verbleven we in Naarden in een NH hotel en dat was ook prima meegevallen. Toen was het voor 4 overnachtingen . Dan kan je wel een betere beoordeling geven.

• Verbleef: november 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ChristianneNHBest, Front Office Manager van NH Best, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2017

Beste Etiennevanpeteghem,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op tripadvisor over NH Best.

Wat fijn om te horen dat uw verblijf bij NH Best u goed is bevallen.

We zien u graag weer een volgende keer terug bij NH Best.

Christianne Haasakker