Beoordeeld op 26 december 2017

Het is een prima hotel voor de zakelijke gast, personeel is vriendelijk, de kamers zijn netjes en het ontbijt is goed. Daarnaast is het niet ver van het vliegveld wat voor mij persoonlijk de reden voor dit hotel is.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ShanonNHBest, Front Office Manager van NH Best, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2018

Beste Nicolaas B,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over NH Best.

Goed om te horen dat het personeel vriendelijk is, de kamers netjes zijn en het ontbijt goed is.

Shanon

Beoordeeld op 21 december 2017

Wij hebben in dit hotel overnacht omdat we met vliegtuig vertrokken vanaf Eindhoven naar Lanzarote het was allemaal prima geregeld in dit hotel zeer vriendelijk personeel goed eten mooie kamer we gingen uitgerust op vakantie

Datum van verblijf: december 2017

Beste Boogje1964,

Goed om te horen dat het personeel vriendelijk is en dat het eten goed was verzorgd.

Shanon

Beoordeeld op 23 november 2017

We zijn zeer tevreden van ons verblijf.Eerder verbleven we in Naarden in een NH hotel en dat was ook prima meegevallen. Toen was het voor 4 overnachtingen . Dan kan je wel een betere beoordeling geven.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ChristianneNHBest, Front Office Manager van NH Best, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2017

Beste Etiennevanpeteghem,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op tripadvisor over NH Best.

Wat fijn om te horen dat uw verblijf bij NH Best u goed is bevallen.

We zien u graag weer een volgende keer terug bij NH Best.

Christianne Haasakker

Beoordeeld op 15 november 2017

De ontvangst was vriedelijk,de kamer mooi en super schoon en het diner op zaterdagavonnd uitstekend.Voor de auto was er ruim voldoende parkeergelegenheidVerder was de omgeving van het hotel heel aantrekkelijk.

Datum van verblijf: oktober 2017

Beste 341klaasv,

Goed om te horen u vriendelijk bent ontvangen, dat de kamer mooi en schoon was en dat het diner uitstekend is geweest.

Christianne

Beoordeeld op 14 november 2017

Veel in het hotel is klein; kamers, zwembad restaurtant, bar.
Bij het restaurant en bar hek ik er geen last van gehad, de kamer wel en het zwembad heb ik niet geprobeerd.
Verzorging is goed; geen heel uitgebreide kaart, maar wat wordt voorgeschoteld is goed.
Van een vergeten tandenborstel of telefoonlader wordt geen probleem gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2017

Beste 689edwinv,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op tripadvisor over NH Best.

We zien u graag weer een volgende keer terug bij NH Best.

Christianne Haasakker