NH Best
US$ 114*
  • Zwembad
Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 92*
  • Gratis parkeren
Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
  • Zwembad
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 88*
NH Hotels
  • Gratis parkeren
US$ 110*
  • Bar/lounge
26 december 2017 beoordeeld

Het is een prima hotel voor de zakelijke gast, personeel is vriendelijk, de kamers zijn netjes en het ontbijt is goed. Daarnaast is het niet ver van het vliegveld wat voor mij persoonlijk de reden voor dit hotel is.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ShanonNHBest, Front Office Manager van NH Best, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

Beste Nicolaas B,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over NH Best.

Goed om te horen dat het personeel vriendelijk is, de kamers netjes zijn en het ontbijt goed is.

Shanon

21 december 2017 beoordeeld

Wij hebben in dit hotel overnacht omdat we met vliegtuig vertrokken vanaf Eindhoven naar Lanzarote het was allemaal prima geregeld in dit hotel zeer vriendelijk personeel goed eten mooie kamer we gingen uitgerust op vakantie

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste Boogje1964,

Goed om te horen dat het personeel vriendelijk is en dat het eten goed was verzorgd.

Shanon

23 november 2017 beoordeeld

We zijn zeer tevreden van ons verblijf.Eerder verbleven we in Naarden in een NH hotel en dat was ook prima meegevallen. Toen was het voor 4 overnachtingen . Dan kan je wel een betere beoordeling geven.

• Verbleef: november 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ChristianneNHBest, Front Office Manager van NH Best, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2017

Beste Etiennevanpeteghem,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op tripadvisor over NH Best.

Wat fijn om te horen dat uw verblijf bij NH Best u goed is bevallen.

We zien u graag weer een volgende keer terug bij NH Best.

Christianne Haasakker

15 november 2017 beoordeeld

De ontvangst was vriedelijk,de kamer mooi en super schoon en het diner op zaterdagavonnd uitstekend.Voor de auto was er ruim voldoende parkeergelegenheidVerder was de omgeving van het hotel heel aantrekkelijk.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken

Beste 341klaasv,

Goed om te horen u vriendelijk bent ontvangen, dat de kamer mooi en schoon was en dat het diner uitstekend is geweest.

Christianne

14 november 2017 beoordeeld

Veel in het hotel is klein; kamers, zwembad restaurtant, bar.
Bij het restaurant en bar hek ik er geen last van gehad, de kamer wel en het zwembad heb ik niet geprobeerd.
Verzorging is goed; geen heel uitgebreide kaart, maar wat wordt voorgeschoteld is goed.
Van een vergeten tandenborstel of telefoonlader wordt geen probleem gemaakt.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken

Beste 689edwinv,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op tripadvisor over NH Best.

We zien u graag weer een volgende keer terug bij NH Best.

Christianne Haasakker