Kai W

Degelijk hotel

4,0 van 5 bollen10 jun 2024 beoordeeld
Gebruikt als overnachting omdat ik de volgende dag zeer vroeg een vlucht moest hebben vanaf Eindhoven Airport. De dame bij het inchecken was ontzettend vriendelijk en maakte een leuke babbel. Zeer proactief qua Platinum status - een mooie upgrade gekregen en het welkomstpakket was leuk. Vanwege het korte verblijf geen gebruik gemaakt van faciliteiten en zwembad. De kamer kon wel een verfrissing gebruiken want deze was wat verouderd en stoffig. Ook het personeel in de bar wat aan het roddelen was over andere gasten voelde niet helemaal OK. Location-wise prima keuze. Kortom niet perfect maar ik zou terug keren.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste gast,

We waarderen het dat u de tijd nam ons te beoordelen.

Het is een genoegen te vernemen dat uw ervaring bij het inchecken en de herkenning van uw Platinum status naar wens waren en dat de kamerupgrade en het welkomstpakket gewaardeerd werden.

We betreuren echter de staat van uw kamer en de netheid die niet aan uw verwachtingen voldeden. Bij Pullman Eindhoven Cocagne streven we naar een smetteloze accommodatie en uw opmerkingen zijn van groot belang. Daarnaast vinden we het betreurenswaardig dat ons barpersoneel niet aan onze hoge standaarden van professionaliteit heeft voldaan; dit is uiteraard niet representatief voor onze gebruikelijke praktijken. Wees ervan verzekerd dat gastvrijheid en service bij ons hoog in het vaandel staan.

Niettemin is het fijn om te horen dat onze centrale locatie voor u gunstig was. Pullman Eindhoven Cocagne is inderdaad optimaal gelegen voor zowel zakelijke als vrijetijdsdoeleinden en we zijn blij dat dit een positieve invloed op uw verblijf heeft gehad.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,

• Booking.com
4.3 km van Pullman Eindhoven Cocagne
Gratis parkeren
Meer hotels in Eindhoven bekijken
Beoordeeld op 29 mei 2024

Super! Wat fijn om hartelijk ontvangen te worden waarbij zelfs op de kamer even stil wordt gestaan bij het feit dat je eerder een bezoek hebt gebracht. Dat is service! De receptie is vriendelijk. de kamers zijn Top en het ontbijt is er een waarvan ik vele hoteliers uit zou willen nodigen om eens te zien hoe dat nou eigenlijk moet?

Dit hotel werkt mijns inziens volgens de denkwijze dat het de gasten aan niks mag ontbreken. Daar slagen ze in! Super!

Datum van verblijf: april 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2024

Beste Maarten,

Hartelijk dank voor deze enthousiaste beoordeling.

Het doet ons veel genoegen te vernemen dat de hartelijke ontvangst en de persoonlijke aandacht voor uw eerdere bezoeken gewaardeerd worden. Ons team streeft ernaar om elke gast een onvergetelijke ervaring te bieden en het is fantastisch te horen dat we in uw geval daarin geslaagd zijn.

De kwaliteit van onze kamers en de uitmuntendheid van ons ontbijt zijn aspecten waar wij bij Pullman Eindhoven Cocagne bijzonder trots op zijn. Wij zijn blij dat deze elementen hebben bijgedragen aan de positieve indruk van uw verblijf.

Wij kijken wederom uit naar uw volgende verblijf bij ons.

Beoordeeld op 5 mei 2024 via mobiele applicatie

Heerlijk om weer terug te zijn voor een overnachting in combinatie met een prachtige film bezoek in Eindhoven. Services zijn zeer uitstekend en een comfortabele bed voor een goede nachtrust. Heerlijk ontbijt als roomservice en een uitstekende vernieuwde diner bij hun restaurant.

Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beste gast,

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Het verheugt ons ten zeerste te vernemen dat uw terugkeer naar Pullman Eindhoven Cocagne zo aangenaam is geweest. Het doet ons goed dat u de service als uitstekend heeft ervaren en dat u heeft kunnen genieten van de comfortabele bedden die wij bieden voor een goede nachtrust.

Het is altijd ons streven om met ons ontbijt en diner de verwachtingen van onze gasten te overtreffen, en we zijn blij dat u de roomservice en uw diner in ons restaurant als vernieuwend en uitstekend heeft beoordeeld.

Het team van Pullman Eindhoven Cocagne streeft er continu naar om ervoor te zorgen dat elke gast een memorabel verblijf heeft, en uw feedback is een bemoedigende bevestiging van onze inspanningen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Wiebe Bos, General Manager

Beoordeeld op 6 april 2024 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel tussen station en binnenstad van Eindhoven, 6 min.lopen
Prachtige hotelkamer met alle comfort die men wenst. Zeer luxe badkamer, wel transparante wanden. Fijne producten. Koffie/thee en water gratis. Sauna en zwembad niet gebruikt helaas. Ontbijtbuffet overweldigend royaal en heerlijk vers. Zeer aan te bevelen.

Kamertip: Neem een hoge etage in een weekend
Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2024

Beste Marianne,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Het verheugt ons te vernemen dat onze locatie nabij het centrum en het station aan uw verwachtingen voldeed en dat de loopafstand aangenaam kort was. We zijn ook blij te horen dat de kamer en de voorzieningen in de kamer, zoals de luxe badkamer, naar wens waren en dat u de gratis aangeboden koffie, thee en water op prijs stelde. Uw lovende woorden over ons uitgebreide en verse ontbijtbuffet zijn een bemoediging voor ons team.

We nemen nota van uw opmerking over de transparante wanden in de badkamer. Voor gasten die meer privacy wensen, bieden wij kamers met verschillende voorzieningen, en ons receptiepersoneel staat altijd klaar om de best mogelijke kamerselectie te adviseren, gebaseerd op de individuele behoeften van onze gasten.

Het spijt ons te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van onze sauna en zwembad. Wij nodigen u uit om bij een volgend verblijf de tijd te nemen om onze Fit and Spa lounge te verkennen, waar u kunt genieten van onze spa-faciliteiten en de rustgevende omgeving.

Een volgende keer verwelkomen we u met plezier opnieuw.

Beoordeeld op 24 maart 2024 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel! Kamer gehad op de 7e waarvandaan je over Eindhoven uitkeek. Kamer helemaal top, iets of wat smal bed maar wel een heel fijn bed en heerlijk geslapen.
Super ontbijt met verse jus dorange.
En als kers op de taart zeer vriendelijk personeel. Stuk voor stuk.
Echt een aanrader vanwege de hoge kwaliteit en de superfijne ligging.

Kamertip: Goed bereikbaar per trein, 5-10 minuutjes lopen. Fijne parkeerplaats met de auto wat lastiger te vinden maar wel te doen.
Datum van verblijf: maart 2024
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2024

Beste Don,

Bedankt voor uw feedback.

Wij zijn verheugd te vernemen dat uw verblijf bij ons naar wens was en dat u heeft genoten van het panoramische uitzicht vanuit uw kamer op de zevende etage. Het doet ons ook goed dat u de inrichting en het comfort van onze kamers positief heeft ervaren, waarbij ons kenmerkende Pullman bed heeft bijgedragen aan een goede nachtrust. Uw complimenten over het uitgebreide ontbijt en de verse jus d'orange zijn zeer gewaardeerd. Onze medewerkers zullen eveneens verheugd zijn te horen dat hun vriendelijkheid door u als hoogtepunt van uw bezoek wordt gezien. Wij streven ernaar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden met onze gastvrijheid en service. Het spijt ons te vernemen dat het bed enigszins smal leek; onze kamers zijn uitgerust met verschillende bedformaten en wij adviseren gasten die een ruimer bed prefereren om dit bij een toekomstig verblijf kenbaar te maken, zodat we een kamer kunnen toewijzen die perfect aan uw voorkeuren voldoet.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Wiebe Bos, General Manager

Beoordeeld op 26 februari 2024 via mobiele applicatie

Ik was samen met mijn zoon van 5 een weekendje naar Eindhoven. Wat hebben we genoten! Het personeel was ontzettend lief voor ons. Toen we ‘s middags in het hotel terug kwamen vonden we kleurtjes en kleurplaten op de kamer. Het ontbijt was mega uitgebreid en de bedden lagen heerlijk. En dit alles op loopafstand van het centrum.

Na het fijne verblijf zei mijn zoon dat hij de lieve mensen in het hotel best wel een beetje ging missen. Als je naar Eindhoven gaat is dit hotel echt een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2024

Beste Jinnedas,

We danken u hartelijk voor deze positieve recensie.

Het verheugt ons te vernemen dat u en uw zoon een aangenaam verblijf hebben gehad en dat ons personeel een positieve indruk op u heeft achtergelaten. De attentie van kleurplaten en kleurtjes weerspiegelt onze toewijding aan gezinnen en jonge gasten. Wij zijn ook blij te horen dat het ontbijt en het comfort van de bedden bijdroegen aan uw ervaring. De nabijheid van ons hotel tot het centrum is inderdaad een voordeel dat veel van onze gasten waarderen.

Mocht u Eindhoven opnieuw bezoeken, dan hopen we dat u opnieuw voor ons hotel kiest, waar een warm welkom u altijd opwacht.

Hartelijke groet,