“Geweldig weekend om op terug te kijken”
Beoordeling van Pullman Eindhoven Cocagne

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Pullman Eindhoven Cocagne
Beoordeeld als nr. 2 van 26 hotels in Eindhoven
30 januari 2011 beoordeeld

Met de bongobon een weekend bij Pullman Eindhoven doorgebracht. We kregen een executive room. Geweldige kamer! Alles was perfect, de kamer was groot en compleet, badjassen, slippers, koffie, thee etc. Alles was aanwezig.
De bar was gezellig en het ontbijt was goed en zeer compleet.
Het hotel heeft een geweldige locatie, midden in het centrum.
Daarnaast was er ook een welness (diverse sauna's en een zwembad) aanwezig, wat, als het niet te druk was, heel aangenaam was.
Personeel was uitermate vriendelijk.
Kortom een aanrader voor iedereen!

• Verbleef: Januari, 2011, reisde met een partner

6 januari 2011 beoordeeld

We hadden voor dit hotel gekozen voor mijn zoontje vanwege de aanwezigheid van een Playstation op de executive kamer. Voor de prijs en de naam "executive kamer" viel de luxe tegen. Er was een ouderwets, piepklein t.v.-tje aanwezig i.p.v. een doorsnee flatscreen. Er bleek ook per uur te moeten worden afgerekend voor het gebruik van de Playstation (stond niet vermeld bij boeking). We weten uit ervaring dat je extra moet betalen als je eten op je kamer laat bezorgen. Hier bleek het € 3,50 te zijn, dit stond niet op de menukaart vermeld. De prijs van € 28,50 voor het ontbijt is onredelijk, we hebben dan ook elders ontbeten. Wel badjassen aanwezig, maar dan weer geen slippers. De beloofde krant en welkomstdrankjes hebben wij niet gekregen. Als ik ernaar had gevraagd, zou ik het waarschijnlijk wel hebben gekregen, maar daar had ik geen zin in. Een hotel hoort gewoon gastvrij te zijn. Dit hotel pretendeert chique te zijn, maar faalt in de service en is te hebzuchtig.

• Verbleef: December, 2010, reisde met familie
Een TripAdvisor-lid
5 januari 2011 beoordeeld

Prima hotel, prachtige kamers, heerlijk en gevarieerd ontbijtbuffet. Dicht bij centrum, met gratis parkeerkelder

• Verbleef: Januari, 2011, reisde met een partner

Amsterdam
5 december 2010 beoordeeld

• Verbleef: December, 2010, reisde voor zaken
29 november 2010 beoordeeld

Prachtige kamer, net nieuw en super inrichting. Keek mijn ogen uit, deze kamer wil ik thuis ook. Als ik weer kom heb ik ook gevraagd om dezelfde vleugel. Dit moet je zien. Normaal vroeg wakker in een hotel. Maar hier had ik nog graag wat langer in willen blijven.

• Verbleef: November, 2010, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Eindhoven bekeken
Binnenstad
Novotel Eindhoven
nr. 8 van 26 in Eindhoven
692 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pullman Eindhoven Cocagne geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pullman Eindhoven Cocagne

Adres: Vestdijk 47, 5611 CA Eindhoven, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Brabant > Eindhoven > Binnenstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 romantisch hotel in Eindhoven
Nr. 1 familiehotel in Eindhoven
Nr. 1 zakenhotel in Eindhoven
Nr. 1 luxe hotel in Eindhoven
Prijsklasse: € 74 - € 149 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Pullman Eindhoven Cocagne 4*
Aantal kamers: 270
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Accorhotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pullman Eindhoven Cocagne met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pullman Eindhoven Cocagne Hotel Eindhoven
Accor Cocagne Eindhoven
Sofitel Eindhoven
Eindhoven Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?