6 januari 2011 beoordeeld

We hadden voor dit hotel gekozen voor mijn zoontje vanwege de aanwezigheid van een Playstation op de executive kamer. Voor de prijs en de naam "executive kamer" viel de luxe tegen. Er was een ouderwets, piepklein t.v.-tje aanwezig i.p.v. een doorsnee flatscreen. Er bleek ook per uur te moeten worden afgerekend voor het gebruik van de Playstation (stond niet vermeld bij boeking). We weten uit ervaring dat je extra moet betalen als je eten op je kamer laat bezorgen. Hier bleek het € 3,50 te zijn, dit stond niet op de menukaart vermeld. De prijs van € 28,50 voor het ontbijt is onredelijk, we hebben dan ook elders ontbeten. Wel badjassen aanwezig, maar dan weer geen slippers. De beloofde krant en welkomstdrankjes hebben wij niet gekregen. Als ik ernaar had gevraagd, zou ik het waarschijnlijk wel hebben gekregen, maar daar had ik geen zin in. Een hotel hoort gewoon gastvrij te zijn. Dit hotel pretendeert chique te zijn, maar faalt in de service en is te hebzuchtig.

• Verbleef: december 2010, reisde met familie
5 januari 2011 beoordeeld

Prima hotel, prachtige kamers, heerlijk en gevarieerd ontbijtbuffet. Dicht bij centrum, met gratis parkeerkelder

• Verbleef: januari 2011, reisde met een partner
27 december 2010 beoordeeld