Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Tasty Twente
Borne, Nederland

Fijn hotel dicht bij het centrum van Eindhoven

5,0 van 5 bollen17 jan 2023 beoordeeld
Aangenaam verrast door dit fijne moderne hotel. Normaal gesproken verblijven we in kleinere hotels. Maar ons verblijf in Pullman was zeer prettig. Goede vriendelijke ontvangst en behulpzaam personeel. Doordat mijn partner niet lekker was liep ons weekend anders dan gepland. We spenderen veel meer tijd op de kamer maar dat was zeker geen straf. De kamers zijn licht, modern en voorzien van alle benodigdheden en faciliteiten. We hebben in het restaurant gedineerd en dat is zeker aan te raden. Fijne bediening en een leuk menu. Het ontbijt hebben zijn we helaas niet geweest dat trok mijn partner nog niet. Daar kan ik helaas geen feedback over geven. Maar gezien de rest van het verblijf zal dat vast een prima ontbijt zijn geweest.
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 jan 2023
Beste Roy,

Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.

Het verheugt ons te lezen dat jullie een aangenaam verblijf bij ons hebben gehad. Fijn dat ons diner in de smaak viel en dat jullie onze service als prettig hebben ervaren. Onze medewerkers bedanken jullie voor de lovende woorden.

Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,

4.3 km van Pullman Eindhoven Cocagne
Gratis parkeren
Meer hotels in Eindhoven bekijken
Beoordeeld op 15 oktober 2022

Alles dik in orde. Goed onthaal, nette kamer en ideale ligging in stadscentrum. Ruime private parking onder en naast het hotel. Ontbijtbuffet en bediening zijn top. Hotel lijkt vrij nieuw of recentelijk vernieuwd.

Datum van verblijf: oktober 2022
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2022

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en het uitgebreid ontbijt. De locatie van het hotel is een groot pluspunt en het is leuk wanneer onze gasten dit ook zo ervaren. Ons team dankt u voor het mooie compliment.

Hartelijke groet,

Wiebe Bos,
General Manager

Beoordeeld op 3 oktober 2022 via mobiele applicatie

Lekker en uitgebreid ontbijt met zelfgeperst fruitsap, vriendelijk personeel, winkels en bezienswaardigheden op nog geen 5min, parking aan de dure kant (wij hebben ons juist buiten het centrum gratis geparkeerd op 3km van het hotel).

Datum van verblijf: oktober 2022
Hotel- cmanager, Owner van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2022

Beste Charlotte,

Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Ons team dankt u voor het compliment!

Jammer echter dat u onze parkingprijs te hoog vond. We hopen verder dat u goed heeft geslapen en met plezier aan uw verblijf terugdenkt.

We verwelkomen u een volgende keer heel graag terug!

Wiebe Bos,General Manager

Beoordeeld op 2 augustus 2022

Mooie kamers, gunstige ligging, maar het restaurant sluiten wegens personeelsgebrek en dat niet doorgeven aan de klant kan natuurlijk echt niet. Ramen kunnen open, maar dan ervaar je in de nacht veel geluid van uitgaanspubliek.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2022

este gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw waardevolle feedback!

Wij zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en in het specifiek van onze uitstekende ligging. Het spijt ons te lezen dat u niet op de hoogte was van de tijdelijke sluiting van ons restaurant. Deze informatie staat echter wel vermeld op onze website, die van onze partners en via een link in de bevestiging van uw reservering.

Uiteraard begrijpen wij uw frustratie en wij willen ook niets liever dan deze facililteiten weer te heropenen. Wij kunnen u hierbij melden dat eind augustus wij weer zullen starten met een barkaart en tevens hopen wij eind september ook het restaurant weer te kunnen heropnen.

Wij hopen u snel weer te verwelkomen bij een volgend bezoek aan Eindhoven.

Beoordeeld op 25 juli 2022 via mobiele applicatie

Wij waren hier maar één nacht i.v.m. een bruiloft bij Domusdela, maar de tijd die wij hadden in het hotel was heel fijn! Een comfortabele kamer, heel uitgebreid en lekker ontbijt en zeer gastvrij. Wij komen hier een andere keer heel graag terug om te genieten van het zwembad etc! (Daar hadden wij nu geen tijd voor helaas)

Datum van verblijf: juli 2022
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2022

Beste gast,

Bedankt dat u ervoor heeft gekozen om uw zo'n feestelijke gelegenheid af te sluiten met een nacht in het Pullman Eindhoven Cocagne.

Het doet ons enorm veel goed om te lezen dat alles zo naar wens is geweest en wij hopen dat we hebben kunnen bijdragen aan mooie en blijvende herinneringen.

Wij verwelkomen u graag terug in het Pullman Eindhoven Cocagne om te genieten van het zwembad en alle andere faciliteiten.

Beoordeeld op 17 juli 2022

Voor de vierde keer hier. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en in voor een praatje indien mogelijk. Hierdoor krijgen wij steeds een thuisgevoel. De kamers zijn groot en wij krijgen iedere keer een invalidenkamer. Mooie ligging direct in het centrum.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2022

Beste heer,

Bedankt dat u alweer voor de 4e keer bij ons verbleven heeft! Het doet ons enorm veel goed om te lezen dat u nog steeds zo geniet van ons hotel en dat ook de service van alle medewerkers zo op prijs wordt gesteld.

Het is altijd een groot plezier om u te verwelkomen en wij hopen u snel weer te zien.