Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 154
PullmanUS$ 169
Expedia.comUS$ 154
Hotels.comUS$ 154
PricelineUS$ 154
StayForLongUS$ 159
ZenHotels.comUS$ 192
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.949)
Beoordelingen filteren
1.949 resultaten
Waardering van reizigers
1.155
628
100
35
31
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.155
628
100
35
31
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 1.949 beoordelingen
Beoordeeld op 2 augustus 2022

Mooie kamers, gunstige ligging, maar het restaurant sluiten wegens personeelsgebrek en dat niet doorgeven aan de klant kan natuurlijk echt niet. Ramen kunnen open, maar dan ervaar je in de nacht veel geluid van uitgaanspubliek.

Datum van verblijf: juli 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Tourist1059175265
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2022

este gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw waardevolle feedback!

Wij zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en in het specifiek van onze uitstekende ligging. Het spijt ons te lezen dat u niet op de hoogte was van de tijdelijke sluiting van ons restaurant. Deze informatie staat echter wel vermeld op onze website, die van onze partners en via een link in de bevestiging van uw reservering.

Uiteraard begrijpen wij uw frustratie en wij willen ook niets liever dan deze facililteiten weer te heropenen. Wij kunnen u hierbij melden dat eind augustus wij weer zullen starten met een barkaart en tevens hopen wij eind september ook het restaurant weer te kunnen heropnen.

Wij hopen u snel weer te verwelkomen bij een volgend bezoek aan Eindhoven.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2022 via mobiele applicatie

Wij waren hier maar één nacht i.v.m. een bruiloft bij Domusdela, maar de tijd die wij hadden in het hotel was heel fijn! Een comfortabele kamer, heel uitgebreid en lekker ontbijt en zeer gastvrij. Wij komen hier een andere keer heel graag terug om te genieten van het zwembad etc! (Daar hadden wij nu geen tijd voor helaas)

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Koen1983
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2022

Beste gast,

Bedankt dat u ervoor heeft gekozen om uw zo'n feestelijke gelegenheid af te sluiten met een nacht in het Pullman Eindhoven Cocagne.

Het doet ons enorm veel goed om te lezen dat alles zo naar wens is geweest en wij hopen dat we hebben kunnen bijdragen aan mooie en blijvende herinneringen.

Wij verwelkomen u graag terug in het Pullman Eindhoven Cocagne om te genieten van het zwembad en alle andere faciliteiten.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2022

Voor de vierde keer hier. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en in voor een praatje indien mogelijk. Hierdoor krijgen wij steeds een thuisgevoel. De kamers zijn groot en wij krijgen iedere keer een invalidenkamer. Mooie ligging direct in het centrum.

Datum van verblijf: juli 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank j0hnstarmans
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2022

Beste heer,

Bedankt dat u alweer voor de 4e keer bij ons verbleven heeft! Het doet ons enorm veel goed om te lezen dat u nog steeds zo geniet van ons hotel en dat ook de service van alle medewerkers zo op prijs wordt gesteld.

Het is altijd een groot plezier om u te verwelkomen en wij hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2022

Gratis upgrade gekregen, heel fijne kamer, mooi ruim en een fijn bed.
Verder was het ontbijt goed geregeld. Veel opties, en goed bereid. Personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Werd overal koffie bijgeschonken.

Datum van verblijf: juni 2022
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Merel3011
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2022

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken met ons te delen!

We stellen uw positieve opmerkingen zeer op prijs en ik ben blij dat aan uw verwachtingen is voldaan. Uw opmerkingen over het team doen ons veel plezier aangezien uw vriendelijke woorden precies dat beschrijven wat we onze gasten willen laten ervaren tijdens hun verblijf.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw feedback en graag tot ziens in het Pullman Eindhoven Cocagne.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juni 2022

Vier keer overnacht en ervaring over algemeen goed, beetje teveel automatische piloot bij check inn and out !
Kamer met balkon speciaal gevraagd werd niet aangeboden en wij zaten in tijdnood en moesten dus toen wij op de kamer waren weer terug naar de receptie met bagage en toen wel een kamer met balkon.
Geen excuus of aanbod om bagage over te brengen.

Kamertip: Een lift is ver weg van de receptie en lijkt een aanbouw en kamers verouderd!!
Datum van verblijf: juni 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank R H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw waardevolle feedback!

Wij zijn blij om te lezen dat ondanks de teleurstelling u ons toch heeft beloond met 4 sterren.

Wij vinden het spijtig om te lezen dat u verzoek niet meteen kon worden ingewilligd. Dat gezegd hebbende wij hebben slechts een enkele balkon kamer. Deze zijn ook niet afzonderlijk boekbaar gezien dit géén afzonderlijke categorie kamer betreft. Dit betekent dat het een verzoek blijft en daar helaas niet altijd gehoor aan kan worden gegeven. Er is een oplossing gezocht waarbij wij naar alle waarschijnlijkheid een andere gast hebben moeten teleustellen met een zelfde verzoek.

Desalniettemin hadden wij zeker meer empathie kunnen tonen en een gebaar zoals hulp met de bagage was passend geweest. U kunt erop vertrouwen dat dit intern zal worden besproken en wij zullen er alles aan doen om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Wij kijken er naar uit u te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Eindhoven.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken