Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 144
Pullman
US$ 159
Vio.com
US$ 116
Expedia.comUS$ 145
Hotels.comUS$ 145
PricelineUS$ 144
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.950)
Beoordelingen filteren
1.950 resultaten
Waardering van reizigers
1.156
628
100
35
31
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.156
628
100
35
31
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
14 - 19 van 1.950 beoordelingen
Beoordeeld op 30 juni 2022

Vier keer overnacht en ervaring over algemeen goed, beetje teveel automatische piloot bij check inn and out !
Kamer met balkon speciaal gevraagd werd niet aangeboden en wij zaten in tijdnood en moesten dus toen wij op de kamer waren weer terug naar de receptie met bagage en toen wel een kamer met balkon.
Geen excuus of aanbod om bagage over te brengen.

Kamertip: Een lift is ver weg van de receptie en lijkt een aanbouw en kamers verouderd!!
Datum van verblijf: juni 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank R H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw waardevolle feedback!

Wij zijn blij om te lezen dat ondanks de teleurstelling u ons toch heeft beloond met 4 sterren.

Wij vinden het spijtig om te lezen dat u verzoek niet meteen kon worden ingewilligd. Dat gezegd hebbende wij hebben slechts een enkele balkon kamer. Deze zijn ook niet afzonderlijk boekbaar gezien dit géén afzonderlijke categorie kamer betreft. Dit betekent dat het een verzoek blijft en daar helaas niet altijd gehoor aan kan worden gegeven. Er is een oplossing gezocht waarbij wij naar alle waarschijnlijkheid een andere gast hebben moeten teleustellen met een zelfde verzoek.

Desalniettemin hadden wij zeker meer empathie kunnen tonen en een gebaar zoals hulp met de bagage was passend geweest. U kunt erop vertrouwen dat dit intern zal worden besproken en wij zullen er alles aan doen om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Wij kijken er naar uit u te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Eindhoven.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juni 2022

Alsof de tijd had stilgestaan en er nooit corona was geweest werden wij met een spontane glimlach hartelijk ontvangen aan de balie. Via de online check-in waren onze gegevens al aanwezig en kregen wij vlot onze sleutel voor de 7de verdieping. Het Hotel ligt in het centrum van Eindhoven en is een ideale uitvalsbasis voor een stadsbezoek met vele winkels, restaurants, terrasjes en allerlei bezienswaardigheden op wandelafstand. Je hoeft maar de straat over te steken of je bent al in koopcentrum Heuvel.

Onze ruime, moderne en goed ingerichte kamer blonk als nieuw. Alles wat je maar wensen kan was aanwezig zoals koffie- en theefaciliteiten (Nespresso), koelkast (gratis 2 flesjes water), kingsize bed met boxspring, ruime badkamer met regendouche, enz. De goed werkende airco was amper hoorbaar en zeker niet storend om te slapen.

Ook in de ontbijtzaal was het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Op verzoek werden onmiddellijk spiegeleitjes gebakken, terwijl de keuze aan superverse producten zeer uitgebreid is. Prijs/kwaliteit gezien is Pullman Eindhoven Cocagne dan ook een uitstekende keuze.

Kamertip: Deluxekamers kiezen
Datum van verblijf: juni 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Gentil D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor het feit dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Dit wordt enorm gewaardeerd!

Erg fijn om te lezen dat u niet alleen heeft genoten van onze uitstekende faciliteiten maar ook van de vriendelijke service van het team. Wat geweldig dat het leek alsof de tijd had stil gestaan. Dat is een groot compliment.

Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen ontvangen in Pullman Eindhoven Cocagne

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 juni 2022

Van aankomst tot vertrek ALLES klopte en zelden gedurende het gehele verblijf zulke vriendelijke, service gerichte mensen meegemaakt. Een verademing na alle negatieve mensen gedurende en na covid.
Ook fijne kamer, gezellige lounge & bar, top ontbijt

Datum van verblijf: juni 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Tour401451
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2022

Beste gast,

Wat een beloning om dit soort positieve feedback te mogen ontvangen!

Wij zijn zo blij om te lezen dat alles van A tot Z naar wens was en dat onze medewerkers en hun betrokkenheod hebben bijgedragen aan een memorabel verblijf.

We kijken er naar uit u bij een volgend bezoek aan Eindhoven weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 januari 2022

goede ontvangst en zowaar een upgrade naar een ruime, comfortabele kamer. als gevolg van de corona maatregelen waren er wat beperkingen, maar dat is logisch. wel misten we hierdoor het heerlijke buffetontbijt maar het ontbijt voor op de kamer was goed geregeld en erg lekker

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank daanvermeer
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Mijn team en ik zijn blij te lezen dat u ondanks de COVID maatregelen toch genoten heeft van uw verblijf.

Het doet ons goed om te lezen dat u genoten heeft van de kamer endat uw verblijf over het algemeen naar wens was.

Wij hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn, en kunnen niet wachten om u opnieuw te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2021 via mobiele applicatie

Een mooi hotel dat in het centrum ligt.
Er is genoeg vertier op loopafstand.

De kamers zijn ook mooi met voldoende ruimte.
Het ontbijt is goed met voldoende keuze.

Helaas was het wel te merken dat covid hier nog duidelijk aanwezig is in vergelijking met een paar zusterhotels.
Zo moet je voor het ontbijt een tijdvak van maar 45 minuten reserveren. Veels te kort die 45 minuten als je op je gemak wilt gaan ontbijten.
Veel producten zoals kaas, ham etc. waren nog verpakt. En op de kamer is de minibar leeg.

Verder ging het aanmelden bij het ontbijt in het begin mis. Zo werd er gevraagd om het envelopje waarin de sleutelkaart zit. Kon je dit niet aantonen dan moest je je coronapas laten zien, terwijl dat al lang bij de check in was gedaan.
Bij een zusterhotel werd dat ook bij de check in gedaan, en dat was dan meteen voldoende voor de rest van het verblijf. Want ik neem aan zodra je je kamernummer opgeef, dat de receptie op de lijst heeft aangegeven met hoeveel personen je bent, dat er betaald is voor het ontbijt en dat alle aanwezigen een geldige coronapas hebben.

Maar toen ik de volgende dag naar het ontbijt ging, bleek dat ik het envelopje niet hoefde te laten zien en dat het kamernummer voldoende was.

Verder zijn de parkeerkosten erg aan de hoge kant. €25 per nacht! Veels te hoog voor een gast die al genoeg voor de overnachting betaalt.
Als je aan de overkant bij de parkeergarage van het winkelcentrum parkeert, dan betaal je slechts €14 per nacht. Mocht je op tijd zijn met het reserveren dan betaal je net als ik €11 per nacht. Dat is dus gewoon 56% goedkoper!

Kamertip: Parkeer aan de overkant in de ondergrondse garage van het winkelcentrum. Is ruim 56% goedkoper dan wat het hotel vraagt.
Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Worldtraveller1784
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurriaan van der Valk, Overig van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw waardevolle feedback!

Wij zijn blij om te lezen dat u over het algemeen genoten heeft van uw verblijf, zowel van onze mooie kamers als van onze uitstekende lokatie.

Uw opmerkingen voor verbetering zijn gedeeld met de desbetreffende afdelingen en wij zullen er alles aan doen om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Dat gezegd hebbende was dit het eerste weekend waarin wij zijn gaan werken met het verifieren van de Corona pas, zoals u zich misschien kunt voorstellen vergt dit nogal wat van het team, helemaal gezien de korte voorbereidingstijd. Wij hebben hierin absoluut nog wat handigheid moeten vinden, maar inmiddels loopt dit goed en blijft de veiligheid gewaarborgd.

Nogmaals dank voor uw feedback en graag tot ziens bij een volgend bezoek aan Eindhoven.

Met vriendelijke groet,

Jurriaan van der Valk
Operations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken