Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Onbeschofte service bij de receptie. Alsof ze niet op je bezoek zitten te wachten. Cursus klantvriendelijkheid is een aanrader! En 13,50 voor 2 simpele flesjes bier afrekenen en 25 euro aan parkeerkosten draagt ook niet bij aan het vakantiegevoel. Wel mooie kamers en goede locatie.

Datum van verblijf: november 2018
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Dank u wel voor uw feedback. Van uw feedback kunnen wij enorm veel leren en om de juiste personen aan te kunnen spreken op hun verantwoordelijkheden hebben wij meer gedetailleerde informatie van u nodig. Zou u de datum van uw verblijf en de naam waarop uw geserveerd heeft willen mailen naar h5374-am@accor.com.

Alvast dank voor de moeite.

Beoordeeld op 31 oktober 2018

Zeer vriendelijk en vlot onthaal. Ruime propere kamer met heerlijke regendouche. Zeer goede bedden. Het zwembad en de sauna zijn heerlijk. Zeer ruime keuze voor het ontbijt. De privé parking is ook ideaal. We komen zeker terug.

Kamertip: Wij hadden een deluxe kamer. Was zeer ruim. We hadden geen lawaaihinder want kamer lag op 5 de verdieping.
Datum van verblijf: oktober 2018
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2018

Dank u wel voor uw mooie complimenten en wat ons betreft ook graag tot snel.

Beoordeeld op 30 oktober 2018 via mobiele applicatie

Laatst drankje in de hotelbar gedaan. Wilden graag wat cocktails gaan drinken en hebben geweldige creaties geserveerd gekregen. Barban Bob is enorm bevlogen in zijn werk en legt prachtig uit wat hij maakt als je aangeeft wat je wilt. Ik zou iedereen aanraden hier een van zijn geweldige cocktails te gaan drinken. Zeer de moeite waard!

Datum van verblijf: juli 2018

Wat een fantastische review dank u wel. Heerlijk om te lezen dat u zo genoten heeft van onze cocktails. Ik zal uw complimenten zeker aan Bob doorgeven. Hij zal dit enorm waarderen.

Wij hopen dat u snel weer eens komt genieten,

Beoordeeld op 25 oktober 2018

We hadden een boeking bij Cocagne, dat ik ken omdat ik in Eindhoven het gestudeerd. Die naam was nergens te vinden op het hotel, het is allemaal Pulmann wat de klok slaat. Maar dat is dan ook de enige kritiek. Mooie kamer (we hadden een gratis upgrade gekregen), goede wifi, stevig bed, prachtige douche, gratis koffie en thee. Het ontbijt is wel prijzig maar zeer goed verzorgd. De medewerkers zijn zer vriendelijk en voorkomend. Dus als je wat te beteden hebt is dit hotel absoluut een aanrader!

Kamertip: vanaf de hogere verdiepingen is het uitzicht beter!
Datum van verblijf: oktober 2018
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Pullman Eindhoven Cocagne erg op prijs. Het is fantatisch om positieve reacties te mogen ontvangen en te lezen dat onze gasten genieten van onze service en hospitality.

Wij hopen dat u ook snel weer een reden heeft om bij ons te komen overnachten.

Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Dit is een prima hotel met een goede ligging nabij het centrum. Veel activiteiten zijn binnen loopafstand. De voorzieningen in de kamer waren goed al was het alleen jammer dat de tv niet richting de zithoek gedraaid kon worden, maar dit is persoonlijk. Er was ook meer dan genoeg kastruimte voor 2 personen en de broekpers kwam goed van pas. Het bed was ruim en sliep lekker. Ik vond echter de temperatuur van de douche moeilijk te regelen.
We hadden helaas niet genoeg tijd om de Spa te proberen maar dat kan een volgende keer nog wel.
De baliemedewerkers waren in ieder geval behulpzaam. Speciale aandacht gaat wat mij betreft naar de barman. Lange tijd geleden dat ik aan de bar iemand heb meegemaakt die zoveel plezier in zijn werk leek te hebben. Normaal bestellen we wat en gaan dan gelijk weer naar de kamer mar deze keer bleven we even zitten.

Datum van verblijf: september 2018
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw uitstekende ervaringen te willen delen op Tripadvisor. Ik zal uw complimenten zeker doorgeven aan en bartendere en wij hopen dat natuurlijk dat u snel de tijd vindt om ook te komen genieten van de Fit and Spa Lounge.