22 februari 2018 beoordeeld

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

20 februari 2018 beoordeeld

Eind januari hebben wij met ruim 100 personen in het Pullman Hotel geslapen ivm een event in Eindhoven.
De service, de kamers en vooral het ontbijt waren fantastisch. Het is enorm fijn als organisator van een event dat je kan vertrouwen op de juiste mensen. Bij het Pullman Hotel werken kundige mensen met verstand van zaken en weten precies wat service en hospitatity inhoudt.
Wij hebben met z'n allen genoten en lekker geslapen. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2018

Super bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel. Wij zijn ontzettend blijf dat uw zo tevreden bent over onze service, gastvrijheid en hospitality kennis en kunde.

Natuurlijk hopen wij u snel weer te mogen begroeten,

Pullman Eindhoven Cocagne

20 februari 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend verbleven in dit fantastische hotel. Het hotel is nog mooier dan op de foto's en onze kamer had een fantastisch uitzicht op de stad en de cathedraal. De kamer en andere ruimtes waren schoner dan schoon! Iedere persoon van de staff die we tegenkwamen (van de receptie, tot de dames van het ontbijt, tot aan de housekeepers) was even vriendelijk en gastvrij. Helaas waren we de badkleding vergeten en konden we geen gebruik maken van de wellness, volgende keer zullen we dit zeker doen! Wij komen zeker nog eens terug!

Kamertip: Kies voor een kamer met uitzicht op de Cathedraal
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Dank u wel dat u moeite heeft genomen om uw positieve ervaringen in ons mooie Pullman Eindhoven Cocagne te delen op Tripadvisor.
U moet zeker een keertje terugkomen om te genieten van alle faciliteiten in de Fit and Spa lounge. Hopelijk tot snel.

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel tof hotel en lekker om te eten ook. Super lieve mensen. We gaan een paar keer per jaar. Oh ja ook toffe wellness met sauna, zwembad, gym etc. Parking ondergronds en in het centrum gelegen. Goede WiFi verbinding.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Ontzettend trots op deze mooie review. Dank u wel en natuurlijk graag tot snel. U bent meer dan welkom in ons mooie Pullman Eindhoven Cocagne.

15 februari 2018 beoordeeld

vooral de geweldige ligging van het hotel en het vriendelijke personeel was echt geweldig. hele mooie schone kamer en elke dag housekeeping. helemaal niets op aan te merken. wij hadden een studio geboekt voor 3 personen echt heel erg ruim en nette keuken er in. kortom... het hotel waar je moet verblijven als je in Eindhoven bent.

• Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Heerlijk om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en dat u onze service en goede intenties zo waardeert. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten in ons mooie hotel wanneer u weer in Eindhoven bent.

Pullman Eindhoven Cocagne