US$ 113*
Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
US$ 109*
  • Zwembad
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 88*
US$ 76*
NH Hotels
US$ 109*
  • Zwembad
Boutique Hotel Glow(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 100*
US$ 91*
  • Bar/lounge
Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 91*
  • Gratis parkeren
Blue Collar Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 77*
5 januari 2017 beoordeeld

De 8e keer bij Pullman verbleven nu weer de Kerstdagen doorgebracht in dit mooie hotel. Centraal gelegen ideaal voor een paar dagen Brabantse gastvrijheid.

Heel gastvrij personeel het voelt iedere keer weer als thuiskomen. Mooie Deluxe suite op de 9e verdieping, geweldig ontbijt.

Het restaurant is ook zeker een vermelding waard, bij aankomst een heerlijke lunch en 's avonds het 5-gangen kerstdiner dat was ook weer geweldig. Wel reserveren want het is bijna altijd volgeboekt, maar zeker de moeite waard.

Wij hebben weer een paar onvergetelijke dagen gehad en komen zeker terug

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Geweldig dat u wederom zo genoten heeft en dank u wel voor uw loyaliteit aan Pullman Eindhoven Cocagne, wij waarderen dit enorm.

Graag tot snel.

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename ervaring gehad in het pullman hotel. Meer dan uitstekende service van het personeel, deskundig en pro actief. De kamer was heel mooi vooral het uitzicht en de led verlichting. Bed was een beetje klein maar verder uitstekend.
Tip: neem het ontbijt erbij. Dit voldeed helemaal aan een 5 sterren verwachting.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken

Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel. Wij zijn blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf en we hopen u snel weer te mogen begroeten.

3 januari 2017 beoordeeld

Ik heb het al vaker beoordeeld. Maar deze keer zijn we er verbleven vanwege een concert in Eindhoven centrum. Vriendelijke ontvangst en fijne aandacht tijdens het verblijf. Ruime en luxe kamer, prettig gedineerd en toen direct door naar het concert, ideaal!

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Wat heerlijk dat u weer bij ons te gast was en zo genoten heeft van uw verblijf.
Natuurlijk graag weer tot een volgende keer.

27 december 2016 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen, het onthaal is supervriendelijk. De kamers zijn netjes onderhouden. Het ontbijt is heerlijk. Er is steeds een stadsplan aanwezig. De mensen aan de receptie zijn zelfs zo vriendelijk om ons restaurant vast te leggen, echt een supergoede service. We zijn hier al vaak geweest en komen zeker nog terug.

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2016

Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent over de service die wij bieden. Wij zien u in de toekomst graag terug.

Marieke Lamberts

26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel! Vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Schone kamer en badkamer. (Onder het bed kan nog wel wat beter). Ligging was perfect. Op enkele minuten loopafstand ben je in het winkelgedeelte. Veel winkels en genoeg keuze uit restaurants. Volgende ochtend ontbeten; heerlijk ontbijt! Wij komen graag nog eens terug.
Vergeet je zwemkleding niet ivm zwembad en sauna ;)

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2016

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en uw kritische noot. Geweldig dat u aangeeft graag nog eens terug te willen komen naar Pullman Eindhoven Cocagne. Een mooier compliment kunnen we niet krijgen.

Marieke Lamberts