We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Midden in het centrum” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Pullman Eindhoven Cocagne

De beste prijzen voor -
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Beoordeeld als nr. 1 van 25 hotels in Eindhoven
Brakel, België
6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Midden in het centrum”
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

Het hotel is schitterend gelegen vlakbij de winkels, restaurants,.. Heel mooie inkomhal, gezellig restaurant, grote kamers,... Zeer rustig, geen geluidshinder,.. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Gemakkelijk voor je auto te parkeren in de parkeergarage van het hotel.

• Verbleef Januari, 2017, bezocht met een partner
      Service
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordeling, 1 week geleden
Ontzettend bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent geweest over uw verblijf in ons mooie hotel.

Schrijf een beoordeling

1.262 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (44)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
7 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

De 8e keer bij Pullman verbleven nu weer de Kerstdagen doorgebracht in dit mooie hotel. Centraal gelegen ideaal voor een paar dagen Brabantse gastvrijheid.

Heel gastvrij personeel het voelt iedere keer weer als thuiskomen. Mooie Deluxe suite op de 9e verdieping, geweldig ontbijt.

Het restaurant is ook zeker een vermelding waard, bij aankomst een heerlijke lunch en 's avonds het 5-gangen kerstdiner dat was ook weer geweldig. Wel reserveren want het is bijna altijd volgeboekt, maar zeker de moeite waard.

Wij hebben weer een paar onvergetelijke dagen gehad en komen zeker terug

• Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Geweldig dat u wederom zo genoten heeft en dank u wel voor uw loyaliteit aan Pullman Eindhoven Cocagne, wij waarderen dit enorm.

Graag tot snel.

Amsterdam, Nederland
50 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 26 nuttige stemmen
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename ervaring gehad in het pullman hotel. Meer dan uitstekende service van het personeel, deskundig en pro actief. De kamer was heel mooi vooral het uitzicht en de led verlichting. Bed was een beetje klein maar verder uitstekend.
Tip: neem het ontbijt erbij. Dit voldeed helemaal aan een 5 sterren verwachting.

Verbleef December, 2016, bezocht voor zaken
Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel. Wij zijn blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf en we hopen u snel weer te mogen begroeten.

Almere, Nederland
7 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen 1 week geleden beoordeeld

Ik heb het al vaker beoordeeld. Maar deze keer zijn we er verbleven vanwege een concert in Eindhoven centrum. Vriendelijke ontvangst en fijne aandacht tijdens het verblijf. Ruime en luxe kamer, prettig gedineerd en toen direct door naar het concert, ideaal!

• Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Wat heerlijk dat u weer bij ons te gast was en zo genoten heeft van uw verblijf.
Natuurlijk graag weer tot een volgende keer.

Geraardsbergen, België
1 beoordeling
5 van 5 bollen 2 weken geleden beoordeeld

Het hotel is goed gelegen, het onthaal is supervriendelijk. De kamers zijn netjes onderhouden. Het ontbijt is heerlijk. Er is steeds een stadsplan aanwezig. De mensen aan de receptie zijn zelfs zo vriendelijk om ons restaurant vast te leggen, echt een supergoede service. We zijn hier al vaak geweest en komen zeker nog terug.

• Verbleef December, 2016, bezocht met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordeling, 2 weken geleden
Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent over de service die wij bieden. Wij zien u in de toekomst graag terug.

23 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
4 van 5 bollen 3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel! Vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Schone kamer en badkamer. (Onder het bed kan nog wel wat beter). Ligging was perfect. Op enkele minuten loopafstand ben je in het winkelgedeelte. Veel winkels en genoeg keuze uit restaurants. Volgende ochtend ontbeten; heerlijk ontbijt! Wij komen graag nog eens terug.
Vergeet je zwemkleding niet ivm zwembad en sauna ;)

Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en uw kritische noot. Geweldig dat u aangeeft graag nog eens terug te willen komen naar Pullman Eindhoven Cocagne. Een mooier compliment kunnen we niet krijgen.

108 beoordelingen
18 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 47 nuttige stemmen
5 van 5 bollen 3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ons 2e verblijf dit jaar bij Pullman en zoals vorige keer heel goed ontvangen met drankje naar keuze met koekje toe ,weerom mooie ruime kamer gekregen met koffie en thee ter beschikking , ruime badkamer en goed bed , schitterend ontbijt !

Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Wat fijn dat u het weer zo naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje brengen aan Eindhoven hopen wij u wederom in ons hotel te mogen ontvangen.

General Manager
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Eindhoven bekeken
Park Plaza Eindhoven
Boutique Hotel Glow
nr. 11 van 25 in Eindhoven
4.5 van 5 bollen 201 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pullman Eindhoven Cocagne geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pullman Eindhoven Cocagne

Gelegenheid: Pullman Eindhoven Cocagne
Adres: Vestdijk 47, 5611 CA Eindhoven, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Brabant > Eindhoven > Binnenstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): € 72 - € 159
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Pullman Eindhoven Cocagne 4*
Aantal kamers: 270
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, ACCOR en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Pullman Eindhoven Cocagne met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pullman Eindhoven Cocagne Hotel Eindhoven
Accor Cocagne Eindhoven
Sofitel Eindhoven
Eindhoven Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?