“Midden in het centrum”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Beoordeeld als nr. 1 van 26 hotels in Eindhoven
5 januari 2017 beoordeeld

Het hotel is schitterend gelegen vlakbij de winkels, restaurants,.. Heel mooie inkomhal, gezellig restaurant, grote kamers,... Zeer rustig, geen geluidshinder,.. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Gemakkelijk voor je auto te parkeren in de parkeergarage van het hotel.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Ontzettend bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent geweest over uw verblijf in ons mooie hotel.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Pullman Eindhoven Cocagne
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 januari 2017 beoordeeld

De 8e keer bij Pullman verbleven nu weer de Kerstdagen doorgebracht in dit mooie hotel. Centraal gelegen ideaal voor een paar dagen Brabantse gastvrijheid.

Heel gastvrij personeel het voelt iedere keer weer als thuiskomen. Mooie Deluxe suite op de 9e verdieping, geweldig ontbijt.

Het restaurant is ook zeker een vermelding waard, bij aankomst een heerlijke lunch en 's avonds het 5-gangen kerstdiner dat was ook weer geweldig. Wel reserveren want het is bijna altijd volgeboekt, maar zeker de moeite waard.

Wij hebben weer een paar onvergetelijke dagen gehad en komen zeker terug

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Geweldig dat u wederom zo genoten heeft en dank u wel voor uw loyaliteit aan Pullman Eindhoven Cocagne, wij waarderen dit enorm.

Graag tot snel.

4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename ervaring gehad in het pullman hotel. Meer dan uitstekende service van het personeel, deskundig en pro actief. De kamer was heel mooi vooral het uitzicht en de led verlichting. Bed was een beetje klein maar verder uitstekend.
Tip: neem het ontbijt erbij. Dit voldeed helemaal aan een 5 sterren verwachting.

Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken

Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel. Wij zijn blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf en we hopen u snel weer te mogen begroeten.

3 januari 2017 beoordeeld

Ik heb het al vaker beoordeeld. Maar deze keer zijn we er verbleven vanwege een concert in Eindhoven centrum. Vriendelijke ontvangst en fijne aandacht tijdens het verblijf. Ruime en luxe kamer, prettig gedineerd en toen direct door naar het concert, ideaal!

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Wat heerlijk dat u weer bij ons te gast was en zo genoten heeft van uw verblijf.
Natuurlijk graag weer tot een volgende keer.

27 december 2016 beoordeeld

Het hotel is goed gelegen, het onthaal is supervriendelijk. De kamers zijn netjes onderhouden. Het ontbijt is heerlijk. Er is steeds een stadsplan aanwezig. De mensen aan de receptie zijn zelfs zo vriendelijk om ons restaurant vast te leggen, echt een supergoede service. We zijn hier al vaak geweest en komen zeker nog terug.

• Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2016

Geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent over de service die wij bieden. Wij zien u in de toekomst graag terug.

26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel! Vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Schone kamer en badkamer. (Onder het bed kan nog wel wat beter). Ligging was perfect. Op enkele minuten loopafstand ben je in het winkelgedeelte. Veel winkels en genoeg keuze uit restaurants. Volgende ochtend ontbeten; heerlijk ontbijt! Wij komen graag nog eens terug.
Vergeet je zwemkleding niet ivm zwembad en sauna ;)

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
pullman5374, General Manager van Pullman Eindhoven Cocagne, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2016

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en uw kritische noot. Geweldig dat u aangeeft graag nog eens terug te willen komen naar Pullman Eindhoven Cocagne. Een mooier compliment kunnen we niet krijgen.

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons 2e verblijf dit jaar bij Pullman en zoals vorige keer heel goed ontvangen met drankje naar keuze met koekje toe ,weerom mooie ruime kamer gekregen met koffie en thee ter beschikking , ruime badkamer en goed bed , schitterend ontbijt !

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner

Wat fijn dat u het weer zo naar uw zin heeft gehad in ons hotel. Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje brengen aan Eindhoven hopen wij u wederom in ons hotel te mogen ontvangen.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Eindhoven bekeken
op 0.6 km afstand
Novotel Eindhoven
nr. 5 van 26 in Eindhoven
658 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pullman Eindhoven Cocagne geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pullman Eindhoven Cocagne

Adres: Vestdijk 47, 5611 CA Eindhoven, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Brabant > Eindhoven > Binnenstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Eindhoven
Nr. 1 luxe hotel in Eindhoven
Nr. 1 romantisch hotel in Eindhoven
Nr. 1 zakenhotel in Eindhoven
Prijsklasse: € 81 - € 169 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Pullman Eindhoven Cocagne 4*
Aantal kamers: 270
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Booking.com, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pullman Eindhoven Cocagne met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pullman Eindhoven Cocagne Hotel Eindhoven
Accor Cocagne Eindhoven
Sofitel Eindhoven
Eindhoven Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?