30 december 2011 beoordeeld

Design kamers met overweldigend comfort, uitstekende service zelfs het parkeren in en uit de garage wordt, indien gewenst, voor je gedaan. Het enige "min" puntje (wel van tijdelijke aard) is dat de bar en het restaurant in verbouwing zijn, de tijdelijke ruimte doet sober en kil aan.
Voor de rest een aanrader!!!

• Verbleef: december 2011, reisde met een partner
21 december 2011 beoordeeld

Het is een uitstekend hotel met mooie moderne kamers. (jammer dat we geen bad hadden) met ledverlichting TV met Ambulight en Nespressoapparaat en heerlijke bedden.
Nog geen 100 meter van de winkels, terassen van de binnenstad.
Minpunt: De airco van de kamer kon niet lager dan 19 graden waardoor het behoorlijk warm was voor de heerlijke dekbedden. Raam kon wel open maar dan wel met een verschrikkelijk lawaai van verkeer en uitgaanspubliek. Dus liever de airco een beetje koeler.
Verder heerlijk verblijf gehad.

• Verbleef: december 2011, reisde met een partner
30 november 2011 beoordeeld

prachtige nieuwe kamers, heerlijk nespresso app op de kamer. ,mooie ambilight flatscreen. prima service. lekker uitgebreid ontbijt buffet. in het centrum. Eigen parker garage. vriendelijk personeel. lekker zwembad.

22 november 2011 beoordeeld

Wij hebben in de kamers gelogeerd die pas gerenoveerd waren. Mooi, luxe en Heerlijk geslapen. Schoon en verzorgd. We hadden geen tijd om van het zwembad gebruik te maken. Dat had wat mij betreft later (langer) en vroeger open mogen gaan. Hele goede service dat de auto nog de gehele dag op de parking mag blijven staan na het uitchecken.

14 november 2011 beoordeeld

Wij waren echt enorm tevreden over de ontvangst, kamer, ontbijt... super!
Het grote bed, de mooie badkamer, en Eindhoven zelf is ook echt leuk!
Wij waren 2 heeel tevreden gasten van jullie hotel! een dikke pluim voor alle personeelsleden!