Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
NH Best(Eindhoven)
  • Restaurant
Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Blue Collar Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
TripAdvisor
3 november 2011 beoordeeld

Het Pullman is aan het verbouwen. Dit betekent dat om exact 7 uur 's ochtends een gigantische herrie losbarst. Je wordt daarover niet vooraf geinformeerd.
Als je toch vroeg opmoet geen probleem, maar als je een ander slaapschema hebt zou ik een ander hotel nemen!

• Verbleef: november 2011, reisde voor zaken
25 oktober 2011 beoordeeld

Prachtig hotel, goed restaurant en goede sauna & zwembad. Kamers zijn mooi, maar onze kamer keek uit op een publieke parking en daardoor hadden we 's nachts wel storend lawaai van jongeren die met veel lawaai naar hun wagen kwamen en wegreden. Het facturatie-systeem van ACCOR vermeld steeds het aantal personen in de kamer wat bij mijn bedrijf problemen oplevert als ik met mijn echtgenote reis. Daardoor moet ik verblijven in ACCOR-hotels zoveel mogelijk vermijden.

• Verbleef: oktober 2011, reisde voor zaken
Leeuwarden, The Netherlands
19 oktober 2011 beoordeeld

Fijn hotel met alles erop en eraan!
Parkeren onder het hotel. Prima service. Mooie schone kamer. Je kunt gratis gebruik maken van het zwembad en de sauna. Daarnaast tegen betaling ook voorzieningen als fitness en internet. Prima locatie; je loopt zo het centrum in. Ik kan geen minpunten bedenken...
Wij komen zeker nog eens terug!

• Verbleef: oktober 2011, reisde met een partner
Tilburg
16 oktober 2011 beoordeeld

De prijs/kwaliteisverhouding is super goed. Hotel ligt midden in het centrum (tegen de Heuvelgalerie) en op 5 minuten lopen van het station. Kamer is groot genoeg, goede voorzieningen (o.a. Nespresso apparaat), mooie badkamer. Hebben geen gebruik gemaakt van diner of ontbijt, kan daar verder niets over zeggen. Het hotel is absoluut aan te raden.

• Verbleef: oktober 2011, reisde met een partner
Amsterdam
5 september 2011 beoordeeld

Goed hotel om in Eindhoven te verblijven! Fijne kamers, goed ontbijt, fijne sportzaal.

Minpuntjes:
- Erg duur ontbijt (28,50), ik eet alleen een bakje yoghurt, dus dat is erg zonde van je ontbijt
- Erg duur parkeren (25,- per nacht). Dit soort tarieven hoef je zelfs in Amsterdam niet te betalen.

• Verbleef: augustus 2011, reisde voor zaken