“Uitstekend”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Pullman Eindhoven Cocagne
Beoordeeld als nr. 2 van 26 hotels in Eindhoven
Barendrecht, The Netherlands
3 november 2011 beoordeeld

Mooie kamer (suite op de 9e verdieping) met een prachtige badkamer. Ligging perfect, direct in het centrum en heel vriendelijk en netjes personeel. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. We komen hier graag nog een keer terug, ons verblijf is ons prima bevallen.

3 november 2011 beoordeeld

Het Pullman is aan het verbouwen. Dit betekent dat om exact 7 uur 's ochtends een gigantische herrie losbarst. Je wordt daarover niet vooraf geinformeerd.
Als je toch vroeg opmoet geen probleem, maar als je een ander slaapschema hebt zou ik een ander hotel nemen!

• Verbleef: November, 2011, reisde voor zaken
25 oktober 2011 beoordeeld

Prachtig hotel, goed restaurant en goede sauna & zwembad. Kamers zijn mooi, maar onze kamer keek uit op een publieke parking en daardoor hadden we 's nachts wel storend lawaai van jongeren die met veel lawaai naar hun wagen kwamen en wegreden. Het facturatie-systeem van ACCOR vermeld steeds het aantal personen in de kamer wat bij mijn bedrijf problemen oplevert als ik met mijn echtgenote reis. Daardoor moet ik verblijven in ACCOR-hotels zoveel mogelijk vermijden.

• Verbleef: Oktober, 2011, reisde voor zaken
Leeuwarden, The Netherlands
19 oktober 2011 beoordeeld

Fijn hotel met alles erop en eraan!
Parkeren onder het hotel. Prima service. Mooie schone kamer. Je kunt gratis gebruik maken van het zwembad en de sauna. Daarnaast tegen betaling ook voorzieningen als fitness en internet. Prima locatie; je loopt zo het centrum in. Ik kan geen minpunten bedenken...
Wij komen zeker nog eens terug!

Tilburg
16 oktober 2011 beoordeeld

De prijs/kwaliteisverhouding is super goed. Hotel ligt midden in het centrum (tegen de Heuvelgalerie) en op 5 minuten lopen van het station. Kamer is groot genoeg, goede voorzieningen (o.a. Nespresso apparaat), mooie badkamer. Hebben geen gebruik gemaakt van diner of ontbijt, kan daar verder niets over zeggen. Het hotel is absoluut aan te raden.

Amsterdam
5 september 2011 beoordeeld

Goed hotel om in Eindhoven te verblijven! Fijne kamers, goed ontbijt, fijne sportzaal.

Minpuntjes:
- Erg duur ontbijt (28,50), ik eet alleen een bakje yoghurt, dus dat is erg zonde van je ontbijt
- Erg duur parkeren (25,- per nacht). Dit soort tarieven hoef je zelfs in Amsterdam niet te betalen.

• Verbleef: Augustus, 2011, reisde voor zaken
Een Accor-reiziger
Brussel
31 juli 2011 beoordeeld

• Verbleef: Juli, 2011, reisde alleen
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Eindhoven bekeken
Binnenstad
Novotel Eindhoven
nr. 8 van 26 in Eindhoven
692 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pullman Eindhoven Cocagne geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pullman Eindhoven Cocagne

Adres: Vestdijk 47, 5611 CA Eindhoven, Nederland
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Brabant > Eindhoven > Binnenstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Eindhoven
Nr. 1 zakenhotel in Eindhoven
Nr. 1 romantisch hotel in Eindhoven
Nr. 1 luxe hotel in Eindhoven
Prijsklasse: € 74 - € 147 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Pullman Eindhoven Cocagne 4*
Aantal kamers: 270
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Pullman Eindhoven Cocagne met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pullman Eindhoven Cocagne Hotel Eindhoven
Accor Cocagne Eindhoven
Sofitel Eindhoven
Eindhoven Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?