Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

• Zwembad
NH Best(Eindhoven)
  • Gratis parkeren
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Gratis parkeren
Orbitz.com
  • Restaurant
Boutique Hotel Lumière(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Blue Collar Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
6 februari 2011 beoordeeld

30 januari 2011 beoordeeld

Met de bongobon een weekend bij Pullman Eindhoven doorgebracht. We kregen een executive room. Geweldige kamer! Alles was perfect, de kamer was groot en compleet, badjassen, slippers, koffie, thee etc. Alles was aanwezig.
De bar was gezellig en het ontbijt was goed en zeer compleet.
Het hotel heeft een geweldige locatie, midden in het centrum.
Daarnaast was er ook een welness (diverse sauna's en een zwembad) aanwezig, wat, als het niet te druk was, heel aangenaam was.
Personeel was uitermate vriendelijk.
Kortom een aanrader voor iedereen!

6 januari 2011 beoordeeld

We hadden voor dit hotel gekozen voor mijn zoontje vanwege de aanwezigheid van een Playstation op de executive kamer. Voor de prijs en de naam "executive kamer" viel de luxe tegen. Er was een ouderwets, piepklein t.v.-tje aanwezig i.p.v. een doorsnee flatscreen. Er bleek ook per uur te moeten worden afgerekend voor het gebruik van de Playstation (stond niet vermeld bij boeking). We weten uit ervaring dat je extra moet betalen als je eten op je kamer laat bezorgen. Hier bleek het € 3,50 te zijn, dit stond niet op de menukaart vermeld. De prijs van € 28,50 voor het ontbijt is onredelijk, we hebben dan ook elders ontbeten. Wel badjassen aanwezig, maar dan weer geen slippers. De beloofde krant en welkomstdrankjes hebben wij niet gekregen. Als ik ernaar had gevraagd, zou ik het waarschijnlijk wel hebben gekregen, maar daar had ik geen zin in. Een hotel hoort gewoon gastvrij te zijn. Dit hotel pretendeert chique te zijn, maar faalt in de service en is te hebzuchtig.

• Verbleef: december 2010, reisde met familie
Een TripAdvisor-lid
5 januari 2011 beoordeeld

Prima hotel, prachtige kamers, heerlijk en gevarieerd ontbijtbuffet. Dicht bij centrum, met gratis parkeerkelder

Een Accor-reiziger
Gavere