Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.680)
Beoordelingen filteren
1.680 resultaten
Waardering van reizigers
985
554
82
30
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
985
554
82
30
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
484 - 489 van 1.680 beoordelingen
6 februari 2011 beoordeeld

  • Verbleef: januari 2011, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
30 januari 2011 beoordeeld

Met de bongobon een weekend bij Pullman Eindhoven doorgebracht. We kregen een executive room. Geweldige kamer! Alles was perfect, de kamer was groot en compleet, badjassen, slippers, koffie, thee etc. Alles was aanwezig.
De bar was gezellig en het ontbijt was goed en zeer compleet.
Het hotel heeft een geweldige locatie, midden in het centrum.
Daarnaast was er ook een welness (diverse sauna's en een zwembad) aanwezig, wat, als het niet te druk was, heel aangenaam was.
Personeel was uitermate vriendelijk.
Kortom een aanrader voor iedereen!

  • Verbleef: januari 2011, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JM4ever
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 januari 2011 beoordeeld

We hadden voor dit hotel gekozen voor mijn zoontje vanwege de aanwezigheid van een Playstation op de executive kamer. Voor de prijs en de naam "executive kamer" viel de luxe tegen. Er was een ouderwets, piepklein t.v.-tje aanwezig i.p.v. een doorsnee flatscreen. Er bleek ook per uur te moeten worden afgerekend voor het gebruik van de Playstation (stond niet vermeld bij boeking). We weten uit ervaring dat je extra moet betalen als je eten op je kamer laat bezorgen. Hier bleek het € 3,50 te zijn, dit stond niet op de menukaart vermeld. De prijs van € 28,50 voor het ontbijt is onredelijk, we hebben dan ook elders ontbeten. Wel badjassen aanwezig, maar dan weer geen slippers. De beloofde krant en welkomstdrankjes hebben wij niet gekregen. Als ik ernaar had gevraagd, zou ik het waarschijnlijk wel hebben gekregen, maar daar had ik geen zin in. Een hotel hoort gewoon gastvrij te zijn. Dit hotel pretendeert chique te zijn, maar faalt in de service en is te hebzuchtig.

  • Verbleef: december 2010, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Pieceofchocolatecake
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 januari 2011 beoordeeld

Prima hotel, prachtige kamers, heerlijk en gevarieerd ontbijtbuffet. Dicht bij centrum, met gratis parkeerkelder

  • Verbleef: januari 2011, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Meander74012
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 december 2010 beoordeeld

  • Verbleef: december 2010, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Meer beoordelingen bekijken