lisavddongen

Gewoon goed

4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Fijn hotel en heerlijk geslapen. Locatie is top en fijne service. Alleen jammer dat er bij de boeking vermeld stond dat er een koelkastje op de kamer zou zijn, maar dit was helaas niet het geval. Verder heel vriendelijk personeel en ontbijt was erg uitgebreid.
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Dag Lisa,

Bedankt voor je verblijf en positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat je van je verblijf in ons hotel hebt genoten en dat je de locatie en service zo goed vond. Je complimenten aan ons personeel en het uitgebreide ontbijt worden zeker gewaardeerd en met het team gedeeld

Het spijt ons te horen dat er geen koelkastje op je kamer was, terwijl dit wel was vermeld. We zullen de informatie gegeven online nakijken zodat dit in de toekomst wordt voorkomen.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Crown Hotel Eindhoven Centre .

0.2 km van Crown Hotel Eindhoven Centre
4.2 km van Crown Hotel Eindhoven Centre
Gratis parkeren
Meer hotels in Eindhoven bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Prima accomodatie, vriendelijk personeel, kamer was erg klein, maar oké. Badkamer was verouderd en niet heel schoon.

Datum van verblijf: juni 2024
Crown Hotel Eindhoven Centre, Owner van Crown Hotel Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste heer Nieuwenhuis,

Bedankt voor je beoordeling en het delen van je ervaring bij Crown Hotel Eindhoven Centre. Fijn om te horen dat je onze accommodatie en vriendelijk personeel kon waarderen.

We betreuren het dat de kamer en badkamer niet helemaal aan je verwachtingen voldeden. We streven ernaar om onze gasten een comfortabele en aangename ervaring te bieden, en zullen je opmerkingen bespreken met het team.

Nogmaals bedankt voor je beoordeling. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een nóg betere ervaring!

5 weken geleden beoordeeld

Een prima hotel voor een bezoek aan Eindhoven, goede ligging, goede bedden en heel uitgebreid ontbijt.

Hallo Ellen,

Zo te horen heb je een prettig verblijf gehad bij ons in het Crown Hotel Eindhoven Centre. Dat is precies wat we graag horen! Het is geweldig om te weten dat je onze locatie, comfortabele bedden en ons uitgebreide ontbijt hebt gewaardeerd.

We hopen dat we je weer mogen verwelkomen als je de volgende keer Eindhoven bezoekt.

Beoordeeld op 8 juni 2024

Hotel is mooi in het centrum gelegen. De kamers zijn voorzien van goede matrassen, airco en koffie- en theefaciliteiten.

Het ontbijt is prima verzorgd en er wordt rekening gehouden met dieetwensen, vegetarisch en vegan.

Datum van verblijf: mei 2024
Crown Hotel Eindhoven Centre, Owner van Crown Hotel Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2024

Beste Henk Brabant,

Super dat de locatie van Crown Hotel Eindhoven je zo goed beviel. Fijn dat je de kwaliteit van onze kamers en faciliteiten kon waarderen, en dat ons ontbijt je smaakte. We vinden het belangrijk om aan ieders wensen te voldoen, dus het is geweldig om te horen dat we ook met jouw dieetwensen goed om konden gaan.

Bedankt voor je review en kom zeker nog eens langs!

Beoordeeld op 3 juni 2024

De locatie is uitstekend centraal gelegen. De personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon.

Datum van verblijf: juni 2024
Crown Hotel Eindhoven Centre, Owner van Crown Hotel Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2024

Beste Tina,

Super om te horen dat je onze locatie en het vriendelijke personeel waardeert! En ja, we zijn ook trots op onze schone kamers.

We hopen je snel weer te zien in het Crown Hotel Eindhoven.

Tot dan!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 juni 2024

Prima kwaliteit prijs verhouding. Locatie in centrum. Heerlijk bed. Ontbijt ruime keuze. Kamer bescheiden.

Datum van verblijf: mei 2024
Crown Hotel Eindhoven Centre, Owner van Crown Hotel Eindhoven Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2024

Beste elzaenkids,

We zijn blij te horen dat je een prima ervaring hebt gehad bij ons in het Crown Hotel Eindhoven. Fijn dat je de locatie en het comfort van ons bed waardeerde! En natuurlijk het ontbijt.

Tot de volgende keer!