Beoordeeld op 24 oktober 2018

Het hotel heeft een uitstekende locatie in het centrum en op 2 min lopen van het station. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam maar de kamer is echt veel te warm waardoor de nachtrust (en daar kom te toch voor) slecht was. D

Kamertip: Kamer was veel te warm en niet aan te passen dat werkte in ieder geval niet
Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Beste mjanse472770,

Hartelijk dank voor je review. Dank je wel voor het compliment over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, ik zal dit delen met ons team.
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat jullie een slechte nachtrust hebben gehad door een te warme kamer. Wij zijn er achtergekomen dat de airco's op sommige kamers niet goed meer functioneerde, de oorzaak hiervan is de vervanging van ons aircosysteem. Helaas blijkt de kamer waarop jullie verbleven één van deze kamers te zijn en hiervoor wil ik mijn excuses aanbieden.

Wij hopen jullie toch nog een keer te mogen verwelkomen bij het Crown Hotel Eindhoven!

Beoordeeld op 17 oktober 2018

2 x per jaar shoppen met vriendin,zeer gezellige winkelstad en terassen,ook winkelcentrum de woensel dichtbij ,met de bus er naar toe, hotel pal achter het centrum, dus de zware shoptassen snel naar de kamer brengen, vriendelijk personeel, kamers prima van afmeting, redelijk schoon, ontbijt meer dan voldoende

Verbleef: oktober 2018, reisde met vrienden
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Beste Nel V,

Wat leuk om te horen dat je twee keer per jaar gaat shoppen met een vriendin en ons aanraad als stadshotel voor een shoptripje. Bedankt voor deze leuke review en je recente verblijf.

Vriendelijke groet uit Eindhoven,

Beoordeeld op 17 oktober 2018

Modern hotel met propere kamers. Het is midden in het centrum van Eindhoven gelegen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De gangen zijn wat verouderd, maar proper. Belangrijkste is de kamers en die waren proper en modern.

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Beste Karolien D,

Hartelijk dank voor uw review. Ik ben blij om te lezen dat u een prettig verblijf bij Crown Hotel Eindhoven heeft gehad, dit waarderen wij zeer.
Uw compliment over het personeel zal gedeeld worden met het team!

Beoordeeld op 14 oktober 2018

Super fijn verblijf gehad. De locatie van het hotel is werkelijk fantastisch. Wij hadden gevraagd naar de Panorama kamer, dit is een kamer die op de 7e verdieping ligt. De gehele kamer is omringd door ramen, wat een mooi uitzicht!

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018

Beste Derksmanon,

Wat leuk om te lezen dat je zo'n fijn verblijf hebt gehad bij ons! De panorama kamer is inderdaad erg mooi, maar de andere kamers natuurlijk ook. Graag verwelkomen wij jullie in de toekomst weer in het Crown Hotel te Eindhoven.

Beoordeeld op 11 oktober 2018

Goede ligging. Vriendelijk personeel. Was er op mijn verjaardag en kreeg smorgens bij het ontbijt kleine attentie. Hebben dit hotel al meermaals geboekt en altijd heel tevreden geweest. Een aanrader voor een verblijf in Eindhoven.

Kamertip: Excusitive room
Verbleef: oktober 2018, reisde met familie
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Beste Anjapatrick,

Wat fijn om te horen dat jullie wederom hebben genoten van jullie verblijf in het Crown Hotel Eindhoven. Ik zal het ook doorgeven aan mijn collega's van het ontbijt dat het erg leuk was dat ze aan je hebben gedacht op je verjaardag! We hopen jullie in de toekomst weer te mogen vermelden.