4 weken geleden beoordeeld

Heel leuk weekend gehad in Eindhoven met mijn dochter en dit hotel heeft er zeker aan bijgedragen. Mooie kamers, fijne bedden, heerlijk ontbijt en midden in het centrum! Op de kamer was een waterkoker en een Dolce gusto, minibar, föhn en zelfs een strijkijzer en strijkplank. Een dikke 10!

Verbleef: september 2018, reisde met familie
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Anja13364,

Super bedankt voor de fantastische score en geweldige review!
Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

4 weken geleden beoordeeld

we gingen naar de vliegende vrienden in Eersel en sliepen in Crown hotel Eindhoven, super hotel prima ontbijt en lekker dicht tegen de stad, op loopafstand van het station heerlijk geslapen in dit hotel kortom voor ons prima hotel

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden

Beste Ptaat,

Wat leuk dat je ons hotel bezocht hebt. Bedankt voor deze review en je positieve opmerkingen. Het is plezierig om te lezen dat je goed geslapen hebt en dat je zo enthousiast bent over je verblijf. Mocht je in de toekomst opnieuw Eindhoven bezoeken, dan ben je bij ons uiteraard van harte welkom!

11 september 2018 beoordeeld

Prima hotel. Alles aanwezig wat aanwezig moet zijn, hoewel wij de kamer wel iets aan de kleine kant vonden en de wild beklede wanden niet onze smaak waren. Geweldig ontbijt buffet. Aardig en zeer behulpzaam personeel.

Kamertip: Wanden in rustige kleuren schilderen. Door de drukke wandbekleding oogt de kamer vrij donker en klein(er). Niet zo rustgevend.
Verbleef: september 2018, reisde met familie
Peter V, Owner van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2018

Beste dijkstrafam, heel hartelijk bedankt voor deze zeer mooie score.
Met vriendelijke groet, Peter V | General Manager

11 september 2018 beoordeeld

goed hotel alleen onherkenbaar er hangt een vlag met hotel.er op en geen naam van hampshire crownde vlag met er op alleen hotel is niet oke .de naam zou er op moeten staat hampshire crown hotel zou duidelijker zijn

Kamertip: een stoel er bij op bed zitten niet fijn.
Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2018

Beste 492hb,

Allereerst hartelijk dank voor je recente verblijf en de moeite die je hebt genomen om je ervaringen te delen. Fijn om te zien dat je verblijf zo goed bevallen is. Vanaf februari 2018 heten wij het Crown Hotel Eindhoven en horen wij niet meer bij Hampshire Hotels. Dit is de reden waarom wij Crown Hotel Eindhoven op onze vlaggen hebben staan en Hampshire niet vermeld wordt.

10 september 2018 beoordeeld

Nachtje verbleven in Crown hotel op doorreis. Prima hotel, kamer met badkamer met bad. Bad wel wat gedateerd maar heb thuis geen bad dus t was al heerlijk dat t er was. Toilet trok wel wat moeilijk door en raam kon niet open, daardoor was t wat muf op kamer. De mensen zijn erg vriendelijk in hotel en stad. Ligging is erg centraal en fijn. Snachts wel wat geluidsoverlast gehad door beats van buiten.

Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2018

Beste Rodondendron,

Hartelijk dank voor jouw recente verblijf en de moeite die je genomen hebt om een review op TripAdvisor achter te laten. Jouw feedback wordt zeer gewaardeerd zodat wij ons product en onze diensten voortdurend kunnen blijven verbeteren. Aan je score te zien is je verblijf goed bevallen, dit waardeer ik zeer! Mocht je in de toekomst opnieuw Eindhoven bezoeken, dan ben je bij ons uiteraard van harte welkom!