Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
NH Best(Eindhoven)
  • Restaurant
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
31 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel, ook bij binnenkomst al. Personeel is vriendelijk. We waren met de auto; de parkeerplaats is niet bij het hotel maar in een straatje ongeveer schuin aan de overkant. Dit werkt met een intercom. Dit verliep ook allemaal goed. Kamer was niet zo groot, maar zag er wel goed uit: mooi, schoon en netjes. Mooie verlichting ook.
Ontbijt was goed, genoeg keuze, ook vers fruit etc. Werd ook constant op tijd bijgevuld.
Locatie is fantastisch; recht tegenover een straatje met allemaal barretjes/restaurants en de bioscoop. Ook verder omgeven door café's etc., en de winkels zijn ook zeer makkelijk en snel te bereiken!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Beste Brittva,

Bedankt voor het schrijven van deze review op Tripadvisor na je bezoek aan ons hotel. Het is erg leuk om te lezen dat je het hotel mooi vind en je complimenten over het ontbijt en het personeel worden zeer gewaardeerd. Fijn dat je genoten hebt bij ons en van het centrum van Eindhoven. Mocht je nog een keer gaan winkelen in het centrum, dan hopen wij je opnieuw in het Crown Hotel Eindhoven te mogen ontvangen.

30 mei 2018 beoordeeld

Allereerst, ligging is perfect! Het hoekje om lopen en je zit middenin het centrum. Perfect.

Wat de kamer betreft, de ramen kunnen niet open. Dit is het allergrootste minpunt. Kamers zijn aan de kleine kant, maar dat is te overzien. Dat je je niet even het raam open kan zetten omdat het 25 graden is buiten, is erg kwalijk. Maar het zal een reden hebben

Badkamer was niet schoon toen we aankwamen. Maar ook niet toen we de volgende dag terugkwamen op de kamer, was deze niet goed schoongemaakt. En dan kijk ik niet op een scheef gehangen handdoek, maar naar haren op de grond die niet van ons waren. Zowel op de grond als in het bad. WC rol was niet bijgevuld, en dit werd ook niet gedaan nadat ik dit bij de receptie had aangegeven.

Als klap op de vuurpijl viel er tijdens het ontbijt een mug van bovenaf op mijn bord.
Waarschijlijk vanuit de airco of een ander soort rooster wat daar boven ons hoofd hing

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Beste Babbe2018,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaringen na je recente bezoek. Ik vind het spijtig te moeten lezen dat de kamer niet goed schoongemaakt is tijdens jouw verblijf. Ook vind ik het zeer vervelend om te lezen dat jij hierover een opmerking hebt gemaakt bij onze receptie, waar vervolgens geen opvolging aan gegeven is. Onze service in het algemeen staat bij ons hoog in het vaandel en dit is niet de service die je mag verwachten van het Crown Hotel Eindhoven. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Wij nemen je feedback zeer serieus en hebben het team hier direct van op de hoogte gesteld. Wij hopen dat je ons nog een tweede kans geeft en dat wij je in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk geslapen lekker overal dichtbij, heerlijk eten en prachtige kamer.We zijn fan van Star Wars en hebben de vouchers van het hotel gebruikt voor Han SOLO even oversteken en je bent er.
Met dat warme weer was de airco gewoon zalig.En een late check out maakte het compleet.
Aanrader !!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Helenbus,

Hartelijk dank voor je recente verblijf en deze goede review.
Fijn te lezen dat alles naar wens is gewest voor jullie en we zien jullie graag weer een volgende keer!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten mogen verblijven in Crown hotel in Eindhoven.
Het hotel ligt in hartje centrum en Eindhoven is een leuke stad om te winkelen of savonds een drankje te doen.
De kamer was perfect en erg netjes.

Helaas was de badkamer erg ranzig.
Voegen tussen de tegels ware zwart van schimmel en de kitlaag rond om het bad was ook hier en daar goed beschimmeld.
De kraan van het bad was helemaal wit aangeslagen.
Ook keek je vanuit het bad regelrecht in de bovenste rand van het toilet, hier zaten ook allemaal zwarte schimmel op.

Bedden werden niet opgevouwen, minibar werd niet aangevuld en wcpapier werd niet aangevuld.

Op de badkamer na erg genoten van ons weekendje weg.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste Meriel P,

Allereerst hartelijk dank voor je recente verblijf bij ons en voor het delen van je bevindingen.
Het doet mij deugd om te lezen dat je hebt kunnen genieten van de locatie om lekker te kunnen shoppen.

Ik vind het spijtig te moeten lezen dat de badkamer niet goed is schoon is gemaakt, mijn oprechte excuses voor het feit dat je de badkamer zo hebt aangetroffen. Onze service in het algemeen staat bij ons hoog in het vaandel en dit is niet de service die je mag verwachten van het Crown Hotel Eindhoven. Je opmerkingen heb ik direct opgepakt met onze Housekeeping Manager. Zij heeft dit besproken met de desbetreffende dames die verantwoordelijk zijn geweest voor de schoonmaak van jouw kamer. Ook heeft zij de overige collega’s van de Housekeeping ingelicht over deze situatie, om herhaling hiervan in de toekomst te voorkomen.

Graag zou ik je ook willen informeren dat je te allen tijde contact mag opnemen met onze receptie mocht er iets ontbreken of als het niet geheel naar wens is voor je. Onze receptie staat 24 uur per dag voor je klaar en we helpen onze gasten graag om er voor te zorgen dat iedereen een prettig verblijf bij ons heeft.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, ik ben me er van bewust dat ik het vervelende gevoel dat je hieraan hebt overgehouden helaas niet kan wegnemen. Echter hoop ik dat ik je met deze reactie laat blijken je feedback serieus te nemen.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met een geweldige ligging in het centrum.
Makkelijk bereikbaar met met de auto of trein.
Auto kun je parkeren in de parkeergarage vlakbij.
Kosten €13,50 per nacht.
Ontbijt prima, personeel vriendelijk.
Kortom een hotel top voor een bezoek aan Eindhoven.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Bikerdude1600,

Hartelijk dank voor deze goede review en je recente verblijf bij ons.
Fijn om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad bij ons en hebt genoten van de geweldige ligging en het vriendelijke personeel.

Graag ontvangen we je weer bij ons bij een volgend bezoek!