30 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk geslapen lekker overal dichtbij, heerlijk eten en prachtige kamer.We zijn fan van Star Wars en hebben de vouchers van het hotel gebruikt voor Han SOLO even oversteken en je bent er.
Met dat warme weer was de airco gewoon zalig.En een late check out maakte het compleet.
Aanrader !!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Helenbus,

Hartelijk dank voor je recente verblijf en deze goede review.
Fijn te lezen dat alles naar wens is gewest voor jullie en we zien jullie graag weer een volgende keer!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten mogen verblijven in Crown hotel in Eindhoven.
Het hotel ligt in hartje centrum en Eindhoven is een leuke stad om te winkelen of savonds een drankje te doen.
De kamer was perfect en erg netjes.

Helaas was de badkamer erg ranzig.
Voegen tussen de tegels ware zwart van schimmel en de kitlaag rond om het bad was ook hier en daar goed beschimmeld.
De kraan van het bad was helemaal wit aangeslagen.
Ook keek je vanuit het bad regelrecht in de bovenste rand van het toilet, hier zaten ook allemaal zwarte schimmel op.

Bedden werden niet opgevouwen, minibar werd niet aangevuld en wcpapier werd niet aangevuld.

Op de badkamer na erg genoten van ons weekendje weg.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste Meriel P,

Allereerst hartelijk dank voor je recente verblijf bij ons en voor het delen van je bevindingen.
Het doet mij deugd om te lezen dat je hebt kunnen genieten van de locatie om lekker te kunnen shoppen.

Ik vind het spijtig te moeten lezen dat de badkamer niet goed is schoon is gemaakt, mijn oprechte excuses voor het feit dat je de badkamer zo hebt aangetroffen. Onze service in het algemeen staat bij ons hoog in het vaandel en dit is niet de service die je mag verwachten van het Crown Hotel Eindhoven. Je opmerkingen heb ik direct opgepakt met onze Housekeeping Manager. Zij heeft dit besproken met de desbetreffende dames die verantwoordelijk zijn geweest voor de schoonmaak van jouw kamer. Ook heeft zij de overige collega’s van de Housekeeping ingelicht over deze situatie, om herhaling hiervan in de toekomst te voorkomen.

Graag zou ik je ook willen informeren dat je te allen tijde contact mag opnemen met onze receptie mocht er iets ontbreken of als het niet geheel naar wens is voor je. Onze receptie staat 24 uur per dag voor je klaar en we helpen onze gasten graag om er voor te zorgen dat iedereen een prettig verblijf bij ons heeft.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, ik ben me er van bewust dat ik het vervelende gevoel dat je hieraan hebt overgehouden helaas niet kan wegnemen. Echter hoop ik dat ik je met deze reactie laat blijken je feedback serieus te nemen.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met een geweldige ligging in het centrum.
Makkelijk bereikbaar met met de auto of trein.
Auto kun je parkeren in de parkeergarage vlakbij.
Kosten €13,50 per nacht.
Ontbijt prima, personeel vriendelijk.
Kortom een hotel top voor een bezoek aan Eindhoven.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Bikerdude1600,

Hartelijk dank voor deze goede review en je recente verblijf bij ons.
Fijn om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad bij ons en hebt genoten van de geweldige ligging en het vriendelijke personeel.

Graag ontvangen we je weer bij ons bij een volgend bezoek!

24 mei 2018 beoordeeld

Uitstekende locatie (in het centrum van Eindhoven; echt om de hoek van de winkelstraten), goede service, goed en uitgebreid ontbijt. Kamer knus maar verzorgd en schoon. Medewerkers zeer vriendelijk en service gericht.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Beste JolandaF11,

Hartelijk bedankt voor deze goede review!
Dat doet ons deugd om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad en zo hebt genoten van onze service, de locatie, de kamer en het uitgebreide ontbijt.

Deze goede review zal zeker gedeeld worden met de rest van het team.
Nogmaals hartelijk bedankt en graag tot ziens!

23 mei 2018 beoordeeld

Wat meer bedienend personeel bij ontbijt een must, koffieautomaat met te weinig keuzes. Hotel is net aan een 4 sterren hotel. De liften zijn gammele en trage gammelkasten. Er waren geen ramen die open konden, slechts airco.

Kamertip: Er waren geen ramen die open konden, slechts airco
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste BvanKommer,

Hartelijk bedankt voor je recente verblijf en het delen van je bevindingen met ons.
Je opmerkingen betreffende het personeel in het restaurant en de koffieautomaat zal ik delen met onze restaurant manager voor toekomstige verbeteringen, verder zijn onze liften wat ouder maar worden ze regelmatig gecheckt en gecontroleerd om er voor te zorgen dat ze optimaal blijven functioneren.
Helaas kunnen de ramen op de kamers niet geopend worden maar zijn alle kamers wel voorzien van airconditioning.
Nogmaals hartelijk dank voor je feedback en graag tot ziens.