24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met een geweldige ligging in het centrum.
Makkelijk bereikbaar met met de auto of trein.
Auto kun je parkeren in de parkeergarage vlakbij.
Kosten €13,50 per nacht.
Ontbijt prima, personeel vriendelijk.
Kortom een hotel top voor een bezoek aan Eindhoven.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Bikerdude1600,

Hartelijk dank voor deze goede review en je recente verblijf bij ons.
Fijn om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad bij ons en hebt genoten van de geweldige ligging en het vriendelijke personeel.

Graag ontvangen we je weer bij ons bij een volgend bezoek!

24 mei 2018 beoordeeld

Uitstekende locatie (in het centrum van Eindhoven; echt om de hoek van de winkelstraten), goede service, goed en uitgebreid ontbijt. Kamer knus maar verzorgd en schoon. Medewerkers zeer vriendelijk en service gericht.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Beste JolandaF11,

Hartelijk bedankt voor deze goede review!
Dat doet ons deugd om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad en zo hebt genoten van onze service, de locatie, de kamer en het uitgebreide ontbijt.

Deze goede review zal zeker gedeeld worden met de rest van het team.
Nogmaals hartelijk bedankt en graag tot ziens!

23 mei 2018 beoordeeld

Wat meer bedienend personeel bij ontbijt een must, koffieautomaat met te weinig keuzes. Hotel is net aan een 4 sterren hotel. De liften zijn gammele en trage gammelkasten. Er waren geen ramen die open konden, slechts airco.

Kamertip: Er waren geen ramen die open konden, slechts airco
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste BvanKommer,

Hartelijk bedankt voor je recente verblijf en het delen van je bevindingen met ons.
Je opmerkingen betreffende het personeel in het restaurant en de koffieautomaat zal ik delen met onze restaurant manager voor toekomstige verbeteringen, verder zijn onze liften wat ouder maar worden ze regelmatig gecheckt en gecontroleerd om er voor te zorgen dat ze optimaal blijven functioneren.
Helaas kunnen de ramen op de kamers niet geopend worden maar zijn alle kamers wel voorzien van airconditioning.
Nogmaals hartelijk dank voor je feedback en graag tot ziens.

22 mei 2018 beoordeeld

Fijn hotel op 5 minuten lopen van het station. Rustig gelegen en toch in het centrum. Mooie kamers, vriendelijk personeel, prima service, heerlijk ontbijt buffet. De 1e nacht was via hotelkamerveiling.nl. De 2e via andere organisatie, die een upgrade voor de kamer gaf. Die kregen we meteen de 1e nacht, zodat we niet hoefden te verhuizen. Service!!!

Kamertip: Er is ruime keuze uit hoofdkussens. Veren/dons op aanvraag.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Inaatje,

Wat een goede review, hartelijk bedankt hiervoor.
Fijn dat je een goed verblijf hebt gehad bij ons en hebt kunnen genieten van de mooie kamers, het vriendelijke personeel en het heerlijke ontbijt.

We zullen deze goede review ook zeker delen met de collega's en we zien je graag een volgende keer weer terug!

22 mei 2018 beoordeeld

Genoten! vriendelijk personeel, mooie grote kamer, goed bed. Locatie is top, op nog geen 5 minuten lopen van het centrum en winkels.
Helaas niet veel parkeerplekken, maar het hotel is ook op loopafstand van het station
Kortom: Erg genoten!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Jve159,

Hartelijk bedankt voor deze goede review en je recente verblijf bij ons in het hotel.
Fijn dat je zo hebt genoten van je verblijf, het vriendelijke personeel, de grote kamer met goed bed en de locatie dat lezen we graag.

Ons parkeerterrein is op basis van beschikbaarheid, indien deze vol is verwijzen we de gasten door naar Q Park Heuvel of we adviseren onze gasten om inderdaad met het openbaar vervoer te reizen gezien de locatie.

Nogmaals dank voor deze goede review en we zien je graag weer een volgende keer!