Beoordeeld op 23 mei 2018

Wat meer bedienend personeel bij ontbijt een must, koffieautomaat met te weinig keuzes. Hotel is net aan een 4 sterren hotel. De liften zijn gammele en trage gammelkasten. Er waren geen ramen die open konden, slechts airco.

Kamertip: Er waren geen ramen die open konden, slechts airco
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste BvanKommer,

Hartelijk bedankt voor je recente verblijf en het delen van je bevindingen met ons.
Je opmerkingen betreffende het personeel in het restaurant en de koffieautomaat zal ik delen met onze restaurant manager voor toekomstige verbeteringen, verder zijn onze liften wat ouder maar worden ze regelmatig gecheckt en gecontroleerd om er voor te zorgen dat ze optimaal blijven functioneren.
Helaas kunnen de ramen op de kamers niet geopend worden maar zijn alle kamers wel voorzien van airconditioning.
Nogmaals hartelijk dank voor je feedback en graag tot ziens.

Beoordeeld op 22 mei 2018

Fijn hotel op 5 minuten lopen van het station. Rustig gelegen en toch in het centrum. Mooie kamers, vriendelijk personeel, prima service, heerlijk ontbijt buffet. De 1e nacht was via hotelkamerveiling.nl. De 2e via andere organisatie, die een upgrade voor de kamer gaf. Die kregen we meteen de 1e nacht, zodat we niet hoefden te verhuizen. Service!!!

Kamertip: Er is ruime keuze uit hoofdkussens. Veren/dons op aanvraag.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste Inaatje,

Wat een goede review, hartelijk bedankt hiervoor.
Fijn dat je een goed verblijf hebt gehad bij ons en hebt kunnen genieten van de mooie kamers, het vriendelijke personeel en het heerlijke ontbijt.

We zullen deze goede review ook zeker delen met de collega's en we zien je graag een volgende keer weer terug!

Beoordeeld op 22 mei 2018

Genoten! vriendelijk personeel, mooie grote kamer, goed bed. Locatie is top, op nog geen 5 minuten lopen van het centrum en winkels.
Helaas niet veel parkeerplekken, maar het hotel is ook op loopafstand van het station
Kortom: Erg genoten!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Jve159,

Hartelijk bedankt voor deze goede review en je recente verblijf bij ons in het hotel.
Fijn dat je zo hebt genoten van je verblijf, het vriendelijke personeel, de grote kamer met goed bed en de locatie dat lezen we graag.

Ons parkeerterrein is op basis van beschikbaarheid, indien deze vol is verwijzen we de gasten door naar Q Park Heuvel of we adviseren onze gasten om inderdaad met het openbaar vervoer te reizen gezien de locatie.

Nogmaals dank voor deze goede review en we zien je graag weer een volgende keer!

Beoordeeld op 21 mei 2018

Ideale ligging, vlakbij het station of parkeergelegenheid.
Om de hoek direct winkels en/of eetgelegenheden, recht tegenover bioscoop.
Fijne bediening, mooie kamers, lekker ontbijt!
Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Yvo1880,

Hartelijk dank voor je recente verblijf en deze goede review.
Fijn om te lezen dat je zo hebt kunnen genieten van de centrale ligging, de mooie kamers en de fijne bediening.
Dat lezen we graag!

En graag tot de volgende keer, je bent natuurlijk weer meer dan welkom.

Beoordeeld op 15 mei 2018

Kamer op zich is goed met fijne bedden, minibar, koffie en thee gebruik. Prima badkamer. Alleen jammer dat er geen raam open kan om te luchten, het is dan ook vrij warm op de kamer. Ontbijt is ook uitstekend met verschillende brood soorten, en meer dan voldoende keus uit broodbeleg, koude en warme dranken.

Kamertip: Zijn er nu 3x geweest, in verschillende kamers. Maar je hebt wel wat overlast van de straat. Zeker als je een lichte slaper bent.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Peter V, General Manager van Crown Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Beste PietJeanette,

Hartelijk dank voor je recente verblijf en deze leuke en goed review.
Fijn te lezen dat je hebt genoten van de fijne bedden, de kamers en het uitgebreide ontbijtbuffet.
Weet dat je ten alle tijde contact op mag nemen met onze receptie betreffende de warme temperatuur op de kamer we helpen je graag verder met de instellingen van de airco om te zorgen dat de kamer toch lekker koel is ondanks dat de ramen niet open kunnen.
En we zien je graag een volgende keer weer terug!