Holiday Inn Eindhoven(Eindhoven)
NH Best(Eindhoven)
  • Gratis parkeren
NH Eindhoven Conference Centre Koningshof(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

Van Der Valk Eindhoven Hotel(Eindhoven)(Heel veel waar voor je geld!)
2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Oke, als eerst is het geen super duur hotel waar je veel luxe kan verwachten. Maar voor de prijs (75 eu per nacht) mag je best verwachten dat de kamers schoon en netjes zijn. Ik ben nu een aantal keer in dit hotel geweest, helaas iedere keer in de zelfde vleugel (kamers aan de parkeerplaats). Na een aantal verblijven wordt het toch tijd een review te schrijven.
Onder het motto “een foto zegt meer dan 1000 woorden” zie de bijgevoegde foto’s.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nacht overnacht in dit hotel. Alles erg standaard. Geen luxe, maar dat mag je ook niet verwachten voor de prijs die wij ervoor betaald hebben. Het hotel is een beetje gedateerd. Bedden waren goed. We hebben prima geslapen.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de verhalen op internet was ik toch wat huiverig over dit hotel en de kamers. Niets van waar gebleken van wat ik heb gelezen. Prima kamers, schoon en mooi. Mooi en schoon sanitair en gewoon van alles voorzien. Wij zijn op doorreis om morgenvroeg te vliegen en dit is zeker voor herhaling vatbaar. Helemaal niet verouderd of wat dan ook.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor onze vakantie week, een nacht via een boeking site geboekt.
Het is ver rijden van het noorden v/h land naar Eindhoven airport.
Alles werkt, ziet er netjes uit, soms iets aan ouderdom onderhevig.
Voor 1 nacht voor de prijs die wij betaalde heerlijk geslapen. (<50 €)
Ivm het tijdstip van boarden hebben we geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
4 februari 2018 beoordeeld

Tegenover het Shell station zit de weg naar de ingang van het motel. Van de weg hoor je binnen in de kamer bijna niks meer. Je zit ongeveer 15 minuten vanaf het centrum of het vliegveld. De kamers waren niet echt groot, maar de bedden sliepen goed. Dekbed was lang genoeg en het bed en de kussens stevig. Badkamer ook groot genoeg. Waterkoker op de kamer. Prima. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende, naar Nederlandse maatstaven. Je kan verse sinaasappelsap maken. Parkeren is gratis. 's avonds gaat het hek dicht, wat je met je kamer pasje kan openen. Personeel was vriendelijk. We hebben fijne overnachting gehad in Eindhoven.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner