Beoordeeld op 24 februari 2018 via mobiele applicatie

Na de verhalen op internet was ik toch wat huiverig over dit hotel en de kamers. Niets van waar gebleken van wat ik heb gelezen. Prima kamers, schoon en mooi. Mooi en schoon sanitair en gewoon van alles voorzien. Wij zijn op doorreis om morgenvroeg te vliegen en dit is zeker voor herhaling vatbaar. Helemaal niet verouderd of wat dan ook.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor onze vakantie week, een nacht via een boeking site geboekt.
Het is ver rijden van het noorden v/h land naar Eindhoven airport.
Alles werkt, ziet er netjes uit, soms iets aan ouderdom onderhevig.
Voor 1 nacht voor de prijs die wij betaalde heerlijk geslapen. (<50 €)
Ivm het tijdstip van boarden hebben we geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 februari 2018

Tegenover het Shell station zit de weg naar de ingang van het motel. Van de weg hoor je binnen in de kamer bijna niks meer. Je zit ongeveer 15 minuten vanaf het centrum of het vliegveld. De kamers waren niet echt groot, maar de bedden sliepen goed. Dekbed was lang genoeg en het bed en de kussens stevig. Badkamer ook groot genoeg. Waterkoker op de kamer. Prima. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende, naar Nederlandse maatstaven. Je kan verse sinaasappelsap maken. Parkeren is gratis. 's avonds gaat het hek dicht, wat je met je kamer pasje kan openen. Personeel was vriendelijk. We hebben fijne overnachting gehad in Eindhoven.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 januari 2018 via mobiele applicatie

Het is een oud en slecht onderhouden hotel. Alles is beschadigd of zit met tape vast. Kamer was erg stoffig en de stofraggen hingen aan het plafond. Daarnaast is het enorm gehorig. 3 kamers
verder hoor je ‘s nachts mensen naar de wc gaan. Daarnaast wordt het hotel bezocht door allerlei ‘pluimage’ wat er ook niet beter op wordt zeker vwb geluidsoverlast. Kortom wat een drama was maar extra vroeg opgestaan om dit genaamd hotel te verlaten. Overigens is de prijs veel te hoog in vergelijk met andere hotels en wat er geboden wordt

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik reisde met een hond en dat kan prima hier (5 euro). Speciale kamers op begane grond. Kamer niet groot, maar wel schoon en met verwarming, tv en bad. Voor de betaalde prijs prima naar verwachting. Kan me voorstellen dat mensen die reizen vanaf Eindhoven airport hier even overnachten, prima geschikt voor. Afgesloten parkeerterrein. Ontbijt erg eenvoudig.

Verbleef: januari 2018, reisde alleen