Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor onze vakantie week, een nacht via een boeking site geboekt.
Het is ver rijden van het noorden v/h land naar Eindhoven airport.
Alles werkt, ziet er netjes uit, soms iets aan ouderdom onderhevig.
Voor 1 nacht voor de prijs die wij betaalde heerlijk geslapen. (<50 €)
Ivm het tijdstip van boarden hebben we geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 4 februari 2018

Tegenover het Shell station zit de weg naar de ingang van het motel. Van de weg hoor je binnen in de kamer bijna niks meer. Je zit ongeveer 15 minuten vanaf het centrum of het vliegveld. De kamers waren niet echt groot, maar de bedden sliepen goed. Dekbed was lang genoeg en het bed en de kussens stevig. Badkamer ook groot genoeg. Waterkoker op de kamer. Prima. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende, naar Nederlandse maatstaven. Je kan verse sinaasappelsap maken. Parkeren is gratis. 's avonds gaat het hek dicht, wat je met je kamer pasje kan openen. Personeel was vriendelijk. We hebben fijne overnachting gehad in Eindhoven.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 18 januari 2018 via mobiele applicatie

Het is een oud en slecht onderhouden hotel. Alles is beschadigd of zit met tape vast. Kamer was erg stoffig en de stofraggen hingen aan het plafond. Daarnaast is het enorm gehorig. 3 kamers
verder hoor je ‘s nachts mensen naar de wc gaan. Daarnaast wordt het hotel bezocht door allerlei ‘pluimage’ wat er ook niet beter op wordt zeker vwb geluidsoverlast. Kortom wat een drama was maar extra vroeg opgestaan om dit genaamd hotel te verlaten. Overigens is de prijs veel te hoog in vergelijk met andere hotels en wat er geboden wordt

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik reisde met een hond en dat kan prima hier (5 euro). Speciale kamers op begane grond. Kamer niet groot, maar wel schoon en met verwarming, tv en bad. Voor de betaalde prijs prima naar verwachting. Kan me voorstellen dat mensen die reizen vanaf Eindhoven airport hier even overnachten, prima geschikt voor. Afgesloten parkeerterrein. Ontbijt erg eenvoudig.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 december 2017 via mobiele applicatie

Kamer was schoon, maar echt niet meer van deze tijd! Oké, ook wel uitgezocht op de prijs, maar voor rond de €80 kun je tegenwoordig ook op veel mooiere plekken terecht. Het personeel was super aardig en deed wat het kon. Maar het maakt hierdoor wel een vervallen indruk. Niet voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
campanile e, Manager van Campanile Hotel Eindhoven, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2018

Beste,
onze dank voor uw bezoek en uw eerlijke review.
We zijn inderdaad druk bezig met renovatieplannen om alles weer een beetje up to date te krijgen.
Wie weet graag tot een volgende keer.